Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در ارتباط تصویری با روسا و نمایندگان شهرستان‌های استان، گفت: از راه اند‌ازی مجتمع سنتی و بوم گرد‌ی و بازارچه صنایع د‌ستی د‌ر فارس حمایت ویژه می‌شود.

جمشید معینی افزود: طرح‌های مصوب پارسال این ستاد شامل بوم‌گرد‌ی معصوم با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ د‌رصد‌ی، باغ موزه مشاهیر فارس با پیشرفت فیزیکی ۶۹ د‌رصد‌ی و هتل رویال با ۶۰ د‌رصد پیشرفت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه در طرح‌های عمرانی باید بر کیفیت طرح‌ها دقت و نظارت بیشتری شود، اظهارداشت: استان فارس با دارا بودن بیش از ۳ هزار اثر ثبت ملی و همچنین داشتن جاذبه‌های بی‌بدیل گردشگری و صنایع‌دستی غنی یکی از استان‌های مطرح در کشور است.

معینی تصریح کرد: استان فارس با دارا بودن ۳۶ شهرستان از نظر تعداد شهرستان‌ها در کشور رتبه اول را دارد و در تمامی این شهرستان‌ها اداره‌ها و نمایندگی‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعال است و فقط در شهرستان کوه‌چنار نمایندگی وجود ندارد که به‌زودی در آنجا نیز نمایندگی دایر می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی سرمایه گذاری بخش خصوصی صنایع د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم. در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند. تصور من این است که اگر اینها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی موثر باشد.

بیشتر بخوانید: ضرغامی: کتیبه همدان ترمیم شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور گفت: از من در مورد قیمت بلیط‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰ هزار تومان که سالها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است. حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریبا همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

کد خبر: 1228302 برچسب‌ها میراث فرهنگی و گردشگری

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد