Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@22:28:52 GMT

حمله سعید جلیلی به خاتمی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۳۸۹۲

حمله سعید جلیلی به خاتمی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی نتیجه‌محوری رایج نباشد، ممکن است یک نفر ۵ مسئولیت اجرایی را نیز قبول کند تا ۵ خط رزومه داشته باشد و به جای نتیجه گرفتن، نمایش بدهد؛ این رفتارها در فضای سیاسی کشور باید تبدیل به ضد ارزش بشود. ناطقان:  سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه آسیب‌هایی جدی در «فرهنگ سیاسی» کشور وجود دارد، تصریح کرد: آسیب‌های امروز در فرهنگ سیاسی کشور فراتر از جناح‌های سیاسی و یا قوه‌ای خاص از قوای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها، غلبه نمایش به جای کار واقعی است. باید مراقب بود که نمایش صرف، اصالت پیدا نکند.

جلیلی افزود: خیلی خوب است که مردم کار واقعی را ببینند، خوشحال بشوند، امید پیدا کنند و کسی با این مخالف نیست. اما اگر نمایش جای کار واقعی را گرفت، این حتما یک آسیب جدی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مهم «نتیجه داشتن» فعالیت‌ها و اثربخشی آن‌ها در عرصه حکومت است، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد شما برای خانه نان بخرید، اما به جای خرید نان، فقط گزارش بدهید که یک نانوایی بسته بود، نانوایی دیگر شلوغ بود و ... دست آخر از شما خواهند پرسید که نان چه شد؟ گزارشی که ارائه می‌شود خوب است، اما نتیجه کار چه؟!

وی تصریح کرد: اگر در فرهنگ سیاسی کشور، گزارش کار جای کار را بگیرد، بسیار مضر خواهد بود.

دبیرسابق شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: ایام انتخابات فرصت مناسبی است تا با تعریف «نتایج مطلوب و مورد انتظار»، کارنامه دولت فعلی و برنامه‌های کاندایداهای دولت آتی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطره‌ای از جلسه رای اعتماد یکی از وزرا، ارزیابی نتیجه کار افراد را یک ضرورت برشمرد و عنوان کرد: یکی از آقایان در جلسه رای اعتماد خود می‌گفت که من در سال‌های اخیر فلان کتاب‌ها را نوشتم و کتاب‌های خوبی هم بود؛ اما نکته اینجاست که او در آن سال‌ها، معاون رئیس جمهور هم بوده است؛ پس چه زمانی فرصت برای انجام مسئولیت‌هایش داشته است؟

جلیلی در جمع بندی سخنان با اشاره به اینکه نباید مسئولان پشت ضعف‌های یکدیگر پنهان شوند، تصریح کرد: اگر مسئولی ضعف دارد، نباید مسئول دیگری بگوید من این کار را انجام ندادم، چون دیگری ضعیف بود؛ عده‌ای می‌گفتند اگر لوایح دو قلو تصویب بشود، ما همه مسائل را حل می‌کنیم؛ دو سال کشور را معطل لوایح دو قلو گذاشتند، نتیجه‌ای عایدشان نشد و بعد هم به کلی یادشان رفت، اما دو سال کشور را معطل کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وقت در آن زمان نامه‌ای را تحت عنوان «نامه‌ای برای فردا» منتشر کرد، که بله نتوانستیم فلان کار را انجام بدهیم یا آن کار دیگر اگر انجام نشد به خاطر ضعف جای دیگری بود و .. من همان زمان مطلب مفصلی نوشتم که بر فرض این حرف‌ها درست باشد، شما ده کار مهم دیگر را که می‌توانستید انجام بدهید، چرا انجام ندادید؟

جلیلی در پایان گفت: شرط اول در کار سیاسی، رفتار و کلام صادقانه است؛ اگر صداقت حاکم باشد، انتخاب افراد براساس رفاقت‌ها و علایق شخصی صورت نخواهد گرفت و با تبعیت از فرهنگ صحیح سیاسی کشور، کم‌هزینه و کارآمد اداره خواهد شد.
منبع: تابناک برچسب ها: حمله ، سعیدجلیلی ، ناطقان ، خاتمی ، جناح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله سعیدجلیلی ناطقان خاتمی جناح سیاسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه

منابع خبری از حمله هوایی آمریکا به چندین مناطق در دیرالزور واقع در شرق سوریه و حومه آن خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری از حمله هوایی جنگنده‌های آمریکایی به چندین نقطه در شهر دیرالزور سوریه و حومه آن خبر دادند.

خبرنگار المیادین در سوریه گزارش داد که در این حمله هوایی منطقه «الصالحیه» در بوکمال و نیز مناطق مسکونی در «المیادین» و محله «القصور» در دیرالزور هدف قرار گرفته است.

.

 

آمریکا 10 بار مناطقی را در دیرالزور سوریه هدف قرار داد

یک منبع در نیروهای دفاع ملی سوریه اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی 10 حمله هوایی به مناطقی در دیرالزور و حومه آن انجام دادند.

این منبع درباره جزئیات این حمله اعلام کرد در ساعت 01:49(به وقت محلی) ، چندین هواپیمای آمریکایی 10 بار حمله هوایی به طور همزمان انجام دادند و بسیاری از مناطق در این استان از جمله خیابان ریاست دانشگاه، شهرهای المیادین(محله التمو)، البوکمال ( منطقه السویعیة) و روستای الصالحیه و خیابان الهجانه را هدف قرار دادند.

منابع سوری: 20 نفر در تجاوز آمریکا به دیرالزور زخمی شدند

منابع سوری اعلام کردند که در تجاوز آمریکا به منطقه‌ای(خیابان الرئاسة) در دیرالزور سوریه دست کم 20 نفر زخمی شدند.

گزارش های اولیه از زخمی شدن 5 نفر در این حمله حکایت داشت. 

هنوز منابع رسمی سوریه بیانیه‌ای در باره این حمله و جزئیات آن منتشر نکرده است  اما یک مقام نظامی آمریکا که به هویت وی اشاره‌ای نشده در گفت‌وگو با الجزیره مدعی شد که آمریکا امشب هیچ حمله در سوریه انجام نداده است.

حمله موشکی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • داعش خراسان چه کسانی هستند و چرا به روسیه حمله کردند؟
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!
  • آمریکا: حمله به رفح مغایر منافع ملی اسراییل است
  • پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه
  • حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند