Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با افزایش ۲۶۳ هزار مبتلای جدید در کشور هند، شمار میتلایان این کشور از ۲۵ میلیون نفر فراتر رفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 164 میلیون و 279 هزار و 345 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 3 میلیون و 404 هزار و 57 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 143 میلیون و 4 هزار و 248 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 25 هزار و 30 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 33 میلیون و 747 هزار و 439 نفر رسیده است؛ تاکنون 600 هزار و 533 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 263 هزار و 45 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 25 میلیون و 228 هزار و 996 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون 278 هزار و 751 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 33 هزار و 631 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 15 میلیون و 661 هزار و 106 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 436 هزار و 862 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ ترتیب با 5 میلیون و 881 هزار و 137، 5 میلیون و 127 هزار و 548، 4 میلیون و 949 هزار و 573، 4 میلیون و 452 هزار و 756 و 4 میلیون و 162 هزار و 576 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با 3 میلیون و 615 هزار و 860 مبتلا و آلمان نیز با 3 میلیون و 608 هزار و 292 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با 27 میلیون و 202 هزار و 309، 21 میلیون و 596 هزار و 512 و 14 میلیون و 152 هزار و 433 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 1 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا در اروپا|از ضرر میلیاردی بزرگترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت تا هزینه هنگفت مقابله با کرونا برای انگلیسکاهش حجم ماده خاکستری مغز در بیماران حاد ویروس کرونا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند ویروس کرونا اخبار هند ویروس کرونا دست داده ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: عملیات ما به همه اهدافش رسید

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام و به همه اهدافش نائل شد.

به گزارش ایسنا، سرلشکر محمد باقری در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به جنبه‌های راهبردی عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: این عملیات با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام شد و به همه اهدافش نائل شد. علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما قابل‌تحمل نبود. اینکه رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق هدف قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و به شکل قانونی در این کشور حضور داشتند را هدف قرار دهد عبور از خط قرمز بود.

وی افزود: در ۱۰ روز گذشته در همه جهان جز دو سه کشور حامی مطلق این رژیم، این اقدام محکوم شد. این اقدام باید پاسخ می‌گرفت و رهبری انقلاب هم تاکید داشتند که این تنبیه باید انجام شود که با کمک سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۷ فروردين
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • سرلشکر باقری: عملیات ما به همه اهدافش رسید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۶ فروردين
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید