Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از انجام مانور اکیپ های جمع آوری کارگران ساختمانی و موقت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود رضوی اظهار کرد: در راستای ادامه طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری و مسئولیت اجتماعی در قبال تک تک شهروندان، جمع آوری و ساماندهی کارگر نماها و کارگران ساختمانی است، لذا به موازات احداث جایگاه‌های مخصوص این طرح برای رفاه حال و معیشت بهتر کارگران و این قشر زحمت کش، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اقدام به انجام مانور اکیپ ساماندهی کارگران در سطح شهر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از انجام این طرح جمع‌آوری کارگران سر گذر و کارگر نماها از سطح شهر و جلوگیری از ازدحام و رفع نازیبایی‌های ایجاد شده در سیمای شهر و همچنین اطمینان و امنیت خاطر شهروندان بوده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: به جهت رفع معضلات و مشکلات ناشی از ازدحام کارگران در کنار معابر و همچنین به جهت جلوگیری از سو استفاده برخی از کارگر نماها و افرادی که وجدان عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند؛ با همکاری ۳۸ نفر از پرسنل و همکاران مدیریت بر نظارت خدمات شهری و همکاران هدایت گر، نیروهای سد معبر مناطق، نیروهای اجراییات سازمان و مناطق، نیروهای راهور و ۱۵ دستگاه خودرو شامل مزدا و وانت سد معبر، خودروهای سمند و خودروهای خانه سبز برگزار شد.

رضوی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت شهروندان و کارگران واقعی در طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت دیگر شاهد حضور کارگر نماها در کنار گذرهای شهری نباشیم.

کد خبر 494335

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارگران ساختمانی کلانشهر مشهد شهرداری مشهد شهر کلانشهر ساماندهي شهري ساماندهی مشاغل برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارگران ساختمانی و موقت ساماندهی کارگر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید «طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

««طرح استفساریه ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»