Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:51:48 GMT

ووشوی اردبیل در بازی‌های آسیایی باید طلایی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۴۱۲۴

ووشوی اردبیل در بازی‌های آسیایی باید طلایی شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت بالای رشته ووشو در استان اردبیل، انتظار می‌رود در بازی‌های آسیایی پیش رو در این رشته مدال طلا نصیب ورزشکاران استان اردبیل شود.

سجاد انوشیروانی در مجمع هیئت ووشوی استان اردبیل اظهار کرد: هیئت ووشوی استان با برنامه‌ریزی و چشم‌اندازی درست سعی دارد تا با استعدادیابی و پرورش علاقمندان به این رشته ورزشی زمینه کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه ملی،‌ جهانی و بین‌المللی را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در این رشته ورزشی باید از مربیان و افراد با تجربه همراه با دانش فنی استفاده کنیم تا در بازی‌های آسیایی 2022 بتوانیم در کسب سکوهای قهرمانی و درخشش ورزشکاران نقش‌آفرینی اصلی را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل کمک شهرداری و مجموعه اسپانسرهای توانمند را در تقویت این رشته ورزشی و برگزاری لیگ‌های استانی و منطقه‌ای یادآور شد و گفت: در همه شهرستان‌ها باید رشته ووشو مورد توجه قرار گرفته و موضوع استعدادیابی به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.

انوشیروانی افزود: رئیس هیئت ووشوی استان فرد با تجربه و همراه با دانش فنی است که با استفاده از مربیان و پیشکسوتان توانمند در این رشته می‌توانیم به کسب مدال‌های رنگارنگ در آینده امیدوار باشیم.

رئیس هیئت ووشوی استان نیز به برگزاری مسابقات ووشو در شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با بهبود شرایط کرونایی امیدواریم لیگ استانی ووشو راه‌اندازی شود.

افشار به کسب مدال طلای دو ووشوکار استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها نوید حضور توانمند ووشوکاران استان را در بازی‌های آسیایی پیش رو می‌دهد که در این زمینه سرمایه‌گذاری‌ها نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ووشوی قهرمانی اسیا اداره ورزش و جوانان استانی ورزشی بازی های آسیایی هیئت ووشوی استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!

تیم خوشه‌طلایی در اولین بازی پس از استعفای حیدری مغلوب خیبر شد

طرفداری | تیم خوشه‌طلایی در اولین بازی خود پس از استعفای خسرو حیدری، با نتیجه یک بر صفر مقابل خیبر خرم‌آباد شکست خورد.

در این بازی که روز گذشته برگزار شد با پیروزی خیبر همراه بود و تک گل خیبر توسط حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه 44 به ثمر رسید.

نکته جالب این بازی، تغییر رنگ پیراهن تیم خوشه‌طلایی بود. این تیم که در فصل جاری با پیراهن‌های قرمز به میدان می رفت پس از منصوب شدن خسرو حیدری به سرمربیگری، رنگ پیراهنش را به آبی تغییر داد و با جدایی خسرو حیدری دوباره این تیم سرخپوش شد! اتفاقاتی از این قبیل فقط در فوتبال ایران اتفاق می افتد.

تیم خوشه‌ طلایی با 15 امتیاز در قعر جدول لیگ یک است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • سال اولین ها
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است