Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:27:37 GMT

چطور بفهمیم کدام مرکز خدمات پرستاری در منزل مجوز دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۴۸۲۳

چطور بفهمیم کدام مرکز خدمات پرستاری در منزل مجوز دارد؟

محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در خصوص «مردم چطور می‌توانند متوجه شوند کدام مراکز مراقبت در منزل دارای مجوز فعالیت هستند؟»،گفت:بهترین جا برای آگاهی از این موضوع مراجعه به بخش معاونت درمان سایت دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: این مراکز چون از کمیسیون ماده 20 مجوز می‌گیرند هر سیستمی که که از دانشگاهها مجوز می گیرد در حوزه معاونت درمان است و در سایت آن ثبت می‌شود و فقط آنها که ثبت شده‌اند مجوز دارند و در سایت ذکر شده مکان، تلفن و مسؤول فنی قابل رؤیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس سازمان نظام پرستاری درباره اینکه «آیا ارائه خدمات در منزل تحت پوشش بیمه قرار گرفته است؟»،متذکر شد:هنوز برای تعرفه، بیمه تعلق نگرفته و ما به جد دنبال آن هستیم و در برنامه بیمه سلامت قرار خواهد گرفت تا پوشش بیمه‌ای تعلق گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجوز فعالیت سایت دانشگاههای علوم پزشکی محمد میرزابیگی نظام پرستاری خدمات پرستاری در منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: ۳۶۰ مرکز غیرمجاز نگهداری پسماند خشک در قم وجود دارد که با اختصاص زمینی به مساحت ۴۴ هکتار برای سال ۱۴۰۳ در مسیر ساماندهی این مراکز اقدام خواهیم کرد.

سید عبدالله میرابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: استمرار و پیگیری آموزش‌ها در حوزه مدارس از اولویت‌های سال گذشته سازمان بود که به همه مدارس ابتدایی سطح شهر به ویژه مقاطع سوم، چهارم و پنجم آموزش‌های لازم ارائه شد.

وی افزود: حوزه‌های اجرایی و تأمین زیرساخت‌ها با مشارکت سرمایه‌گذار از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به ایجاد ارزش افزوده از پسماند گفت: در سایت تفکیک از مبدا البرز یکی از مشکلات در زمینه گازرسانی بود که در حال عملیاتی شدن است.

وی بیان کرد: محدودیت تأمین آب در سایت البرز وجود دارد که مجوزها اخذ و زیرساخت‌ها محقق شد و به زودی پساب تصفیه شده آب و فاضلاب در سایت البرز ایجاد می‌شود.

میرابراهیمی گفت: مشکلات در سطح شهر در حوزه ورود افراد دوره گرد و ضایعاتی‌ها وجود داشت که سال گذشته توانستیم ۴۴ هکتار زمین در مجاورت شهر اخذ و مجوزهای لازم را کسب کنیم تا به انتقال مشاغل مزاحم و ضایعاتی‌ها به داخل شهر اقدام شود.

وی عنوان کرد: ۳۶۰ گاراژ در سطح شهر داریم که در مجاورت منازل مسکونی و محل‌های تجاری به جمع‌آوری ضایعات اقدام می‌کنند که امیدواریم سال آینده بتوانیم به انتقال آنها اقدام کنیم.

کد خبر 739373

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • وصل کردن سوند – مرکز خدمات پزشکی آلفاطب
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • درمان آب سیاه چشم در خانه؛ از پیشگیری تا درمان طبیعی در منزل
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۷ فروردین ۱۴۰۲ / امشب این ۱۱ استان به زیر صفر می‌روند