Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از خانه ملت، اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس در سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود ضمن بازدید و بررسی مشکلات، نشست‌هایی را  با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات برگزار کردند.

بروجن پیشانی خشکسالی استان است

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرعامل آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولان شهرستان بروجن، گفت: بروجن پیشانی خشکسالی استان است و کمترین بارش در این شهرستان صورت می‌گیرد، باید جهادی کار کرد چرا که موضوع آب با موضوعات دیگر بسیار تفاوت دارد و مردم را نمی‌توان به صبر فراخواند؛ با وجود عقب‌ماندگی سی ساله استان چهارمحال و بختیاری در حوزه آب، هیچ برنامه‌ای برای آوردن آب پایدار به دشت‌های استان وجود ندارد، و علامت آن اینکه ۹۵ درصد دشت‌های استان ممنوعه و ممنوعه بحرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجن و رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس همچنین در نشست صمیمی جمعی از هنرمندان شهرستان بروجن با اشاره به اهمیت بحث توسعه در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: استان چهارمحال‌و‌بختیاری با یک عقب‌ماندگی 30 ساله در حوزه‌های مختلف مواجه است که برای مقابله با این عقب افتادگی و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف، نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها هستیم.

ضرورت پیگیری مطالبات فرهنگیان

 

احمد راستینه با سفر به حوزه انتخابیه و مشاهده مشکلات مردم حوزه انتخابیه خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان اجرایی به مشکلات مردم و حل آنها و همچنین بالا بردن سطح معیشتی آنان شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی همچنین در این نشست با جمعی از فرهنگیان استان حضور یافت و ضمن بحث در این نشست در خصوص انتظارات فرهنگیان  بر ضرورت توجه دولت به اجرای کامل نظام رتبه‌بندی معلمان و قرار گرفتن معلمان در جدول واکسیناسیون سراسری در قالب اولویت‌های اول با توجه به ضرورت بازگشایی سریع‌تر مدارس تاکید کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس همچنین در راستای پیگیری پروژه‌های حوزه انتخابیه و استان با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب پروژه بن _ بروجن جزو ۳۱ پروژه اولویت‌دار ملی است که طبق ابلاغ رئیس جمهور باید تا پایان دولت به بهره‌برداری رسیده و دارای مصوبه و ابلاغ وزارت نیرو بوده، گفت: حدود ۴۰۰ متر منطقه آبگیر آن بر اساس تقسیمات کشور در مرز استان اصفهان قرار دارد که بر این اساس حفظ امنیت این منطقه بر عهده استاندار اصفهان است.

پیگیری مشکلات  و موانع سد کارون 4

حسین بامیری در بازدید از حوزه انتخابیه خود از پیگیری‌های خود از سد کارون ۴ بازدید کرد و در بازدید در جریان عملکرد و مشکلات و موانع موجود در این مجوعه قرار گرفت.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی همچنین از واریز مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های لردگان، آلونی، مالخلیفه، سردشت و منج در خصوص تجهیز ساختمان آتش‌نشانی بعد از پیگیری‌های بسیار و مستمر خبر داد.

وی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش منج با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و معاونین جهاد کشاورزی آبفا استان ورزش و جوانان و راه و ترابری استان در محل بخشداری منج خبر داد همچنین به اتفاق معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاونت محترم امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از مناطق مختلف شهرها و وضعیت محله‌های الحاقی ( حاجی آباد، شیرانی، خاردان، جلیل آباد) پارک‌ها و مراکز تفریحی، آسفالت معابر، تاکسیرانی، ناوگان برون شهری، جوی و جدول، زیبا‌سازی شهرها، حاشیه شهرها، مسیل‌ها، سنگ فرش پیاده‌رو‌ها، بافت‌های فرسوده به صورت میدانی بازدید نمود.

پیگیری روند اجرای پروژه تونل زره

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای پیرو حل مشکلات و مسائل سد غدیر باباحیدر به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان‌، مهندسان مشاور آب و توسعه پایدار،  پیمانکار شرکت توسعه منابع آب و انرژی مورخ در محل شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری شرکت کرده و گفت: در این جلسه مقرر گردید پیمانکار پروژه نسبت به ارائه زمانبندی بهنگام جهت تکمیل سد غدیر باباحیدر تا پایان شهریورماه سال جاری اقدام و مهندسان مشاور آب و توسعه پایدار، بلافاصله برنامه را جهت عملیاتی نمودن آن تایید، ابلاغ و جهت تصویب کارفرما ارسال نماید.

حمزه به همراه فرماندار و رئیس دفتر ارتباط مردمی شهرستان کیار از محل تجهیز کارگاه پروژه احداث محور شلمزار - ناغان( جاده ارتباطی تونل زره ) بازدید کرده و در این خصوص گفت: مقرر گردید که پیمانکار پروژه شرکت راه گستر آپادانا باقدرت شروع بکار کند.

وی همچنین به همراه فرماندار و رئیس دفتر ارتباط مردمی شهرستان کیار از روند اجرای پروژه تونل زره بازدید کرده و در این خصوص بیان کرد: امید است با بهره‌برداری از این طرح بیش از پنج نقطه حادثه‌‌خیز حذف و مسیر شلمزار به ناغان به طول بیست و پنج کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد و این تونل بخشی از محور شریانی شهرکرد - بازفت - خوزستان قرار دارد که از دیگر فواید آن می‌توان به سبک شدن بار ترافیکی محور بروجن به لردگان اشاره کرد.

انتهای پیام/68035

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد راستینه قدرت الله حمزه امیرقلی جعفری حسین بامیری نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری حوزه انتخابیه نماینده مردم تونل زره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری