Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، محمدرضا نوروزی از مصدومیت چهار نفر در پی برخورد ۲ دستگاه تریلی در محور تربت‌ حیدریه_مشهد خبر داد و گفت: بامداد امروز طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات مبنی بر برخورد ۲ دستگاه تریلی در محدوده گردنه تپه پایه یک، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس پایگاه رباط سنگ (که در حال برگشت از ماموریت بودند) به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه افزود: با توجه به  ایجاد حریق در یکی از تریلی‌ها بلافاصله نیروهایی امداد و نجات آتش نشانی نیز به محل فراخوان شدند.

وی در خصوص مصدومین حادثه اظهار کرد: چهار مصدوم این  حادثه تحت مراقبت به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه جهت طی مراحل تکمیلی درمان منتقل شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۲۷ نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.   به گزارش ایرنا، حمید قویدل روز دوشنبه اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می‌کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.   وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • بازگشایی محور تربت حیدریه - رشتخوار
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • میزان بارش باران در تربت‌حیدریه ۴۸ درصد افزایش یافت