Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه های ورزشی ۲۸ اردیبهشت ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز سه شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ماه _ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " جنجال کشتی گیر میوه فروش! " وقتی حمله به تیم ملی کشتی فرنگی کسب و کار عده‌ای می‌شود.

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " جام حذفی آخرین فرصت استقلال برای آسیا " اشاره به بازی ذوب آهن و استقلال در جام حذفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " نظرم عوض شد، سید جلال حالا حالاها باید بازی کند " صحبت‌های رهبری فرد را نشان می‌دهد که می‌گوید دربی جذاب یعنی دیداری که دعوا داشته باشد!

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " سرخ‌ها مقابل رقیب ناشناخته و مرموز " اشاره به بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل شاهین بندرعامری دارد.

روزنامه گل با عنوان " پول نداریم اسپانسر را راضی کن! " اشاره به پاسخ باشگاه استقلال به مجیدی برای جذب مربی ایتالیایی دارد.

روزنامه شوت با عنوان " ربیعی: تبانی با سپاهان، هرگز " صحبت‌های سرمربی مس رفسنجان را نشان می‌دهد که به شارفت و پاکی بازیکنانش قسم می‌خورد.

روزنامه استقلال با عنوان " دوری استقلال از قهرمانی و نزدیکی سایپا به سقوط " جدایی کمالوند تصمیم دو سر سوخت مدیران دو باشگاه بود.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " دلیران در تنگستان " پرسپولیس پس از دوهفته پرتنش به مصاف تیمی از مکتب شاهین می‌رود.

کد خبر 494358

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه ورزشی روزنامه شوت روزنامه استقلال جوان روزنامه خراسان ورزشی روزنامه پرسپولیس روزنامه فرهیختگان ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزنامه های ورزشی ورزشی با عنوان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است

 سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آنها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

به گزارش تسنیم، اوسمار ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی 90 دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مربی اسبق پرسپولیس: عیار اوسمار در دربی مشخص می شود دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی