Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کرد.

خبرگزاری میزان_محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ابتدای دویست و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حملات اسرائیل به فلسطینیان گفت: ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه که تاکنون بیش از ۲۰۰ شهید به جای گذاشته محکوم می‌کنم. متاسفانه حداقل ۶۰ نفر از شهدا را کودکان مظلوم تشکیل می‌دهند و زنان نیز در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هنوز ۲۵ طرح، ۲۷ لایحه، یک استفساریه و دو تحقیق و تفحص در کمیسیون‌های مختلف شورا داریم که پاسخ آنرا دریافت نکردیم. 

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار شهری را اینجا بخوانید

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: از اعضا می‌خواهم اولویت‌بندی کنند چرا که موارد مهمی است که شهرداری آن‌ها را دنبال می‌کند و هرچه زودتر بررسی و به هیات رئیسه ارسال کنیم تا در دستور صحن قرار گیرد. 

وی گفت: اگر اولویت‌بندی انجام شود می‌توانیم تا پایان دوره حداقل نیمی از آن‌ها را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هاشمی تهران هاشمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هاشمی تهران هاشمی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفت‌وگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

کد خبر 6086673 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند
  • رژیم صهیونیستی آماج دوباره حملات هکر‌ها
  • فیلم/در حملات ایران و رژیم صهیونیستی به یکدیگر چه گذشت؟