Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@11:18:45 GMT

اجتماع بزرگ «غزه نماد مقاومت» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۱۵۵

اجتماع بزرگ «غزه نماد مقاومت» برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی از برگزاری اجتماع بزرگ غزه نماد مقاومت خبر داد و گفت: در پی هتک حرمت به ساحت مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین اجتماع بزرگ حوزویان، مسجدی ها و هیئتی ها برای محکومیت اقدام ددمنشانه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «غیاث الدین بهزاد قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: در پی هتک حرمت به ساحت مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با پشتیبانی نظام غرب به ویژه دولت جنایتکار امریکا به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کودکان معصوم، شورای فرهنگی مسجدالاقصی اجتماع بزرگ «غزه نماد مقاومت» را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول برگزاری اجتماع بزرگ حوزویان، مسجدی ها و هیئتی ها افزود: اجتماع بزرگ با عنوان غزه نماد مقاومت چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه در محله شهید هرندی توسط شورای فرهنگی مسجدالاقصی و با همراهی مساجد محله هرندی و با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره)، گردان ۴۰۳ امام علی (ع) تیپ امنیتی آل محمد (ص)، شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۱۲ و فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در مجلس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی ادامه داد: این اجتماع با رعایت پروتکل های بهداشتی ساعت 18 عصر چهارشنبه در مسجد الاقصی واقع در خیابان شهید محمد کریمی تهران برگزار می شود.

 

وی افزود: دکتر ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسینی فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون و آزادی قدس شریف به سخنرانی می پردازد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی یادآور شد: اجرای سرود مقاومت، راهپیمایی از مسجد الاقصی تا مسجد جوادالائمه از دیگر برنامه های این مراسم می باشد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: قبله اول مسلمین رژیم غاصب اسرائیل فلسطین غزه نماد مقاومت برگزار می شود اجتماع بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان،  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد