Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار تهران از اختصاص 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای کسب و کار‌های تهران در ایام کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، انوشیروان محسنی بندپی گفت: در خصوص حمایت از کسب و کار‌ها در ایام کرونا، حدود 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان تهران اختصاص داده شده تا کمکی باشد برای بنگاه‌های اقتصادی، صنوف و مشاغل که در اثر کرونا درگیر مشکلات اقتصادی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما نسبت به دریافت تقاضای کسبه برای حمایت در دوران کرونا و کمک به آن‌ها اقدام کنیم، این حمایت‌ها شامل تمدید بازپرداخت‌های آن‌ها در امور مالیاتی و تأمین اجتماعی است ضمن اینکه، حتی چک‌هایی که تا 20 اردیبهشت داده اند خود به خود به تعویق می‌افتد و تسهیلات بانکی هم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: اینکه بگوییم به صنف‌های بسته‌های حمایتی بلاعوض می‌دهیم این طور نیست، اما در تمدید بازپرداخت‌های آن‌ها در امور مالیاتی، امور و تأمین اجتماعی و حتی چک‌هایی که تا 20 اردیبهشت داده اند خود به خود به تعویق می‌افتد و تسهیلات بانکی هم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
آقای محسنی بندپی درباره افراد جامانده از واکسیناسیون در زمان بندی‌های مشخص، گفت: هر کسی که بر اساس دستورالعمل‌ها و سند ملی واکسیناسیون، مستحق دریافت واکسن باشد، سهمیه اش حفظ می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: برخی به دلیل ابتلای به کرونا درزمان بندی واکسن نزده اند، چون باید بازه زمانی مشخصی از زمان ابتلا تا بهبودی کامل بگذرد، عده‌ای هم هنوز اطلاع کافی برای زمان بندی واکسیناسیون پیدا نکرده اند، برای این افراد مشکلی در دریافت واکسن وجود ندارد و در زمان بندی واکسیناسیون که اعلام کرده ایم 80 سال به بالا واکسن دریافت کنند، افرادی هم که در آن بازه زمانی واکسن نزده اند می‌توانند در گروه سنی 75 به بالا قرار بگیرند و واکسن بزنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسهیلات کسب و کار زمان بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های ۱۴۰۳ نیمه نخست سال آغاز می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: برای سال آینده طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۷۰ درصد پروژه‌ها در سبدهای سه‌ماه اول و دوم آغاز می‌شود و بر اساس این اولویت‌های سه ماهه و طراحی‌ها، زمان‌بندی جزئی پروژه نیز مشخص خواهد شد و مبنایی برای کنترل، پیگیری و اجرای آن خواهد بود.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان پس از تصویب بودجه، اولویت‌بندی و زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها است که این اقدام برای پروژه‌های سال ۱۴۰۳ نیز انجام شده است.

وی افزود: به‌طور تقریبی از زمانی که پیش‌بینی و تدوین بودجه، همچنین عناوین پروژه‌ها مطرح می‌شود، مطالعات فاز صفر و فاز یک و طراحی‌های اجرایی فاز دو را دنبال می‌کنیم تا جزئیات اجرایی ردیفی که بودجه می‌آید، مشخص باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پس از تصویب بودجه یکی از فعالیت‌های مهمی که انجام و در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر در سه‌شنبه هفته گذشته نیز گزارش آن ارائه شد، تعیین متولیان پروژه‌ها در حوزه معاونت‌های مختلف است که این اقدام برای تمام پروژه‌ها انجام و متولیان آن مشخص شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در مرحله نخست متولیان طراحی پروژه بر اساس زمان‌بندی نخستین زمان ارائه طرح پروژه، مشخص شدند و این موارد به آن‌ها ابلاغ شد، تاکید کرد: سپس متولیان اجرا مشخص شدند و در نهایت تمام پروژه‌های سال آینده در چهار سبد سه ماهه اولویت‌بندی شد.

وی تصریح کرد: برای سال ۱۴۰۳ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۷۰ درصد پروژه‌ها در سبدهای سه‌ماه اول و دوم آغاز می‌شود و بر اساس این اولویت‌های سه ماهه و طراحی‌ها، زمان‌بندی جزئی پروژه نیز مشخص خواهد شد و مبنایی برای کنترل، پیگیری و اجرای آن خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: امیدواریم این اولویت‌بندی و زمان‌بندی اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان، کمک کند تا در حوزه اجرا، به نظم و انضباط بهتری برسیم.

کد خبر 736660

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی حضور «کاروان قرآنی بهار در بهار» در استان گلستان
  • تسهیلات جدید خدمات راهور در برنامه کاربردی پلیس من
  • زمین طرح جوانی جمعیت تنها به ساکنان بومی اختصاص می‌یابد
  • تحقق صد درصدی تعهدات اشتغال چهارمحال و بختیاری
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • اختصاص ۵ میلیارد تسهیلات برای مشاغل خانگی نکا
  • اختصاص 5 میلیارد تسهیلات برای مشاغل خانگی نکا
  • بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های ۱۴۰۳ نیمه نخست سال آغاز می‌شود
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • سکه‌های طلای دومین حراج امروز تحویل داده می‌شود+ جدول زمان‌بندی تحویل سکه