Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در گفتگویی درباره بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری گفت: ما نمی‌توانیم از خودمان چیزی بجز قانون بگوییم و قانون هم شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را معین کرده و شرایط سنگینی است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلب انتخابات ریاست جمهوری باید مدیر، مدبر و با تقوا باشد و در جای دیگر مانند انتخابات مجلس به‌عنوان مثال به یاد ندارم شرط تقوا آمده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر اینکه شرط تقوا یکی از ملاک‌های اصلی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: فردی که تقوا دارد یعنی همه واجبات را انجام می‌دهد و کار دیگری انجام نمی‌دهد.

آیت‌الله جنتی در پایان گفت: مردم شریف بدانند بار سنگینی را بر دوش داریم، بررسی فردی که صلاحیت آن تأیید می‌شود به این معناست که فردی متدین است و واجبات شرعی را انجام می‌دهد و دست به گناه نمی‌زند.

27215

کد خبر 1516194

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: احمد جنتی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم

حمید نوری گفت: وعده صادق ثابت کرد تا وقتی که با زبان زور با ما حرف می‌زنند باید با زبان زور با آن‌ها صحبت کنیم در غیر این صورت این زور ادامه دار است.

مجید نوری، فرزند حمید نوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون جزئیات دستگیری و اتهامات پدرش، همچنین آخرین اخبار از وضعیت حمید نوری اظهار داشت: جاسوسی از رژیم صهیونیستی چند سال پیش در ایران دستگیر می‌شود و در دادگاه اعتراف می‌کند در به شهادت رساندن دانشمندان ما نقش داشته و به اشد مجازات محکوم می‌شود. این جاسوس در سوئد زندگی می‌کرده و استاد دانشگاه این کشور بوده، ولی سوئد اجازه اقامت نمی‌دهد، ولی پس از دستگیری، رژیم صهیونیستی می‌گوید باید اقدامت بدهی و کار را دنبال کنی، برای همین سوئد برای حل پرونده این جاسوس ماجرای حمید نوری روی می‌آورند. الان سوئدی‌ها به شدت دنبال این هستند باید تبادل پدرم با جاسوس رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد. ولی ظلمی که کردند باید پاسخگو باشند و باید جبران کنند. پدرم بار‌ها گفته که راضی نیستم با فردی که جاسوس بوده و دستش به خون دانشمندان هسته‌ای ما آغشته بوده مبادله شوم؛ من بی گناه هستم.

نوع برخورد سوئدی‌ها با پدرم، از بدترین رفتار‌ها با یک بازداشتی و زندانی در طول تاریخ قضایی دنیاست

نهایت سمت پدر من منشی دادیاری بوده است. سفر آخر به سوئد، پانزدهمین سفر پدرم به کشور‌های اروپایی بوده است. سوئد با آن هم ادعا، تا ۸ ماه به پدرم هیچ اجازه‌ای برای ارتباط با خانواده خود نداد در صورتی که قانونا ۴۸ ساعت است. اگر ماجرای دستگیری پدرم و عدم ملاقات و ارتباط با خانواده طی ۸ ماه در ایران اتفاق می‌افتاد در بوق و کرنا می‌کردند. سوئد به هیچ وجه صلاحیت بررسی پرونده پدرم را ندارد.

سوئد در یک قمار اشتباه آبروی خود را برد

دادگاه سوئد به ما اجازه نداد هیچ شاهدی حضوری یا آنلاین در دادگاه شهادت بدهد. دادگاه پدرم در سوئد فرمایشی بود. سوئدی‌ها و منافقین چندین بار من را تهدید کردند می‌گفتند که هیچ حق حمایتی از پدرت نداری و باید علیه او شهادت بدهی. منافقین، چون یک فرقه هستند هیچ ابایی از تهدید و علنی گفتن ترور ۱۷ هزار ایرانی ندارند، ولی تعجب من از دولت سوئد است.

دست همه فرماندهان و تصمیم‌گیران عملیات «وعده صادق» را می‌بوسم/چرا حکم جاسوس سوئدی اجرا نمی شود؟

هفته پیش پاسخ سختی به جنایات رژیم صهیونیستی دادیم. با کسی که به هیچ وجه زبان منطق را نمی فهمد و کار او فقط جنایت و کودک کشی و حمله به مناطق مسکونی است نمی توان با زبان منطق و دیپلماسی صحبت کرد؛ این کارفرما از طریف نیابت خود در پرونده پدرم ایفای نقش می کند. تا وقتی که با زبان زور با ما حرف می زنند باید مثل هفته پیش با زبان زور با آنها صحبت کنیم در غیر این صورت این زور ادامه دار است. عجیب است که فردی که برای آن ها جاسوسی کرده است و باعث به شهادت رساندن فرزندان عالم ما شده است و حکمش اشد مجازات است؛ محکومیتش اجرا نمی شود. در صورتی که پدر که من بعد از آن جاسوس دستگیر شده است، در حال گذراندن محکومیتش است. در اینجا سوئدی ها خیلی صریح به ما می گویند که مشخص است جرات و جسارتی که ما در برخورد با پدر تو داریم را شما ندارید. ما خیلی بابت این موضوع ناراحت هستیم، که اگر این فرد اعتراف به جاسوسی کرده است و به اشد مجازات محکوم شده است چرا پس از گذشت دو سال حکم اجرا نمی شود.

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست