Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری گفت: ما نمی‌توانیم از خودمان چیزی به جز قانون بگوییم و قانون هم شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را معین کرده و شرایط سنگینی است.

به گزارش ایسنا وی خاطرنشان کرد: داوطلب انتخابات ریاست جمهوری باید مدیر، مدبر و با تقوا باشد و در جای دیگر مانند انتخابات مجلس به‌عنوان مثال به یاد ندارم شرط تقوا آمده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر اینکه شرط تقوا یکی از ملاک‌های اصلی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: فردی که تقوا دارد یعنی همه واجبات را انجام می‌دهد و کار دیگری انجام نمی‌دهد.

آیت‌الله جنتی در پایان گفت: مردم شریف بدانند بار سنگینی را بر دوش داریم، بررسی فردی که صلاحیت آن تأیید می‌شود به این معناست که فردی متدین است و واجبات شرعی را انجام می‌دهد و دست به گناه نمی‌زند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری