Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از تمدید قراردادش با آتزوری ابراز خرسندی و بر تمام نشدن کارش در این تیم تأکید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی روز گذشته (دوشنبه) با عقد قراردادی جدید خودش را تا سال 2026 به تیم ملی فوتبال ایتالیا متعهد کرد.

قرارداد مانچو با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال 2022 اعتبار داشت و گفته می‌شد که او پس از جام جهانی قطر این تیم را ترک خواهد کرد اما او با تمدید قراردادش روی این موضوع خط بطلان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت مانچو حتی از تمدید قراردادش با آتزوری ابراز خوشحالی هم کرد.

سرمربی سابق اینتر در یک نشست خبری پس از تمدید قراردادش گفت: من واقعاً خوشحالم که قراردادم تمدید شد و از رئیس [فدراسیون] هم تشکر می‌کنم. اکنون برای من لحظات فوق‌العاده است. ما قراردادمان را تمدید کردیم و با هم در تورنمنت‌های فراوانی حضور خواهیم داشت که البته قهرمانی در آنها کار آسانی نخواهد بود. با این وجود ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پروژه‌ای که سه سال پیش آغاز کردیم را همچنان پیش ببریم. کلی بازیکن جوان در تیم ملی وجود دارد و ما امیدواریم که خیلی زود نتیجه زحمات‌مان را بگیریم، البته گاهی اوقات به شانس هم نیاز داریم. در جام ملت‌های اروپایی حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت.

مانچینی به زودی باید فهرست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا را برای شرکت در بازی‌های یورو 2020 اعلام کند، تورنمنتی که سه بازی آتزوری در مرحله گروهی آن در خاک خودش برگزار خواهد شد.

تمدید قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا/ مانچو تا 2026 سرمربی آتزوری می‌ماند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی تمدید قراردادش فوتبال ایتالیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس