Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:44:41 GMT

مراکز واکسیناسیون کرونا در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۷۰۰

مراکز واکسیناسیون کرونا در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اکنون که واکسیناسیون افراد ۸۰ ساله به پایان رسیده است، کسانی که بالای ۷۵ سال دارند هم واکسن دریافت می‌کنند.

مشخصات این افراد در شبکه بهداشت وجود دارد و به تدریج با آن‌ها تماس گرفته یا برایشان پیامک فرستاده می‌شود.

به گفته معاون وزیر بهداشت فعلا نیازی به مراجعه حضوری و ثبت نام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر (افراد بالای ۷۵ سال) پیامک واکسیناسیون را دریافت نکردند یا با آنان تماس گرفته نشد می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ضمن اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند.

در زیر فهرست مراکز بهداشت تبریز برای واکسیناسیون کرونا را مشاهده کنید:

مرکز سلامت یاغچیان:  فلکه یاغچیان، نرسیده به مسجد امام خمینی، خیابان نجم، طبقه دوم درمانگاه ولایت،   مرکز سلامت شهید صبوری:خیابان عباسی،  توانیر، نرسیده به شهرک ولی امر، جنب بسیج، کوچه ۱۰ متری میلاد پایگاه سلامت شهید مطهری: راسته کوچه، جنب آتش نشانی،  مرکز سلامت الهیه: بلوار باغمیشه، خیابان سبلان، جنب پارک،  مرکز سلامت منظریه: چهار راه ابوریحان، روبروی آبادانی مسکن، کوی اعتصامی،  مرکز سلامت جمشیدآباد: خیابان استاد جعفری، تقاطع خیابان فیضیه، خیابان جمشید می باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا مرکز سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه بحث نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را عهده دار بوده اند.

 کرابی در ادامه تعداد کلر سنجی‌های انجام شده از آب آشامیدنی را حدود ۸ هزار مورد اعلام کرد و افزود: با تجهیز بازرسان به وسایل پرتابل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک نیز انجام شده است.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه همچنین اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح سلامت نوروزی حدود ۱۶۰۰ مورد اقدام قانونی بر علیه متخلفان بهداشتی صورت گرفته که ۱۳۸ مرکز نیز منجر به پلمب شده است.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان‌ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه