Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@05:05:11 GMT

قایدی جایگزین ابراهیمی در الاهلی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۹۴۲

قایدی جایگزین ابراهیمی در الاهلی می‌شود

ایران اکونومیست- درخشش مهاجم استقلال در لیگ قهرمانان موجب شد تا یک روزنامه قطری از بازیکن شماره ۱۰ آبی‌پوشان به عنوان گزینه مورد نظر تیم فوتبال الاهلی این کشور به جای امید ابراهیمی یاد کند.

 لیگ قطر یکی از مقصدهای بازیکنان ایرانی به شمار می رود و هم اکنون چند بازیکنان مطرح و سرشناس کشورمان در لیگ ستارگان این کشور توپ می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده، علی کریمی، پژمان منتظری و روزبه چشمی از جمله بازیکنانی هستند که در سال‌های گذشته از لیگ برتر ایران به لیگ ستارگان قطر رفتند.

بعد از شایعه امضای قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان با تیم الاهلی، اکنون رسانه‌های قطری از مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال تهران به عنوان یکی از گزینه‌های استخدام این تیم خبر می‌دهند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده در رسانه های قطر، روزنامه الشرق این کشور ادعا کرد که «امید ابراهیمی» یکی از ستاره‌های ایرانی این تیم به زودی از الاهلی جدا شده و به الوکره خواهد پیوست لذا مسوولان آن باشگاه برای جانشینی ابراهیمی به دنبال استخدام بازیکن شماره ۱۰ استقلال هستند.

مهدی قایدی در چند سال گذشته یکی از ستاره های لیگ فوتبال ایران و لیگ قهرمانان بوده و سطح فنی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، از پیش مشخص شده بود که چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد، اما فوتسال آسیا یک سهمیه دیگر هم دارد و در صورتی که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به نیمه نهایی صعود نمی‌کرد، تکلیف 4 نماینده دیگر آسیا مشخص شده بود.

حالا اما با حضور ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و با توجه به اینکه ازبکستان میزبان مسابقات جام جهانی 2024 است، یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به آن امتحان خواهند کرد.
براین اساس دو تیم عراق و افغانستان که به ترتیب مقابل تایلند و تاجیکستان از جام ملت‌ها حذف شدند، برگزار کننده پلی آف اول خواهند بود و دو تیم ویتنام و قرقیزستان هم که به ازبکستان و ایران باختند، پلی آف دو را برگزار می‌کنند.

درنهایت برنده این دو دیدار روز یکشنبه 9 اردیبهشت و همزمان با دیدارهای رده بندی و فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند تا آخرین سهمیه فوتبال آسیا در جام جهانی ازبکستان از دل این مسابقه بیرون بیاید.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود