Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با اجرای طرح نماد و ارائه مشاوره و مداخلات اجتماعی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی میان دانش آموزان مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین صبح روز سه شنبه به ریاست استاندار قزوین تشکیل شد.

حسنعلی اصغری در این جلسه که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در فصل برگزاری آزمون های دانش آموزی هستیم و نگرانی هایی که در پایه نهم و دوازدهم وجود دارد را با تدبیر حل کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده در آرامترین شرایط آزمون دیروز برگزار شد و امروز هم بستر لازم مهیا شده تا این آزمونها بدون مشکل برگزار شود.

اصغری بیان کرد: با نظارت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی امیدواریم به خانواده ها آرامش دهیم که به هیچ عنوان نگران فرزندان خود نباشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: با همه چالش ها و مشکلات سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و این آزمونها را بخوبی با حفظ سلامت دانش آموزان برگزار خواهیم کرد.

اصغری با بیان اینکه بعد از آزمون دیروز همه روسا و معاونان را بسیج کردیم تا آزمون امنی را برگزار کنیم، گفت: ارتقای معدل دانش آموزان و رتبه کنکور از تاکیدات استاندار محترم است که تلاش می کنیم به آن دست یابیم.

اصغری افزود: امروز طرح نماد را دستور کار داریم و باید بتوانیم همدلی همه دستگاهها را جذب کنیم و آسیب های اجتماعی را در میان دانش آموزان کاهش دهیم.

وی گفت: با اجرای طرح نماد کارهای خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است و تداوم آن نیازمند حمایت مسئولان استان است.  

اصغری بیان کرد: در گفتمان سازی سند تحول ورود کرده و برنامه محور حرکت کرده ایم و تلاش می کنیم این گفتمان عملیاتی شود.

وی از همکاری معاونت پیشگیری دادگستری و بهزیستی استان در اجرای طرح نماد دانش آموزی تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش قزوین آسیب های اجتماعی اجرای طرح نماد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا