Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:22:47 GMT

ساخت دنباله «حمله به بلوک» با بازگشت جان بویگا

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۱۷۹

ساخت دنباله «حمله به بلوک» با بازگشت جان بویگا

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، جان بویگا پس از ده سال برای نقش آفرینی در دنباله فیلم سینمایی «حمله به بلوک» باز خواهد گشت. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و بویگا نقش شخصیتی به نام موسی را بازی کرد. این پروژه در واقع همکاری دوباره جان بویگا و جو کورنیش است که کارگردانی وی نویسندگی قسمت نخست را انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بویگا در قسمت اول این فیلم بازی می‌کرد، بازیگر شناخته شده‌ای نبود. این فیلم در مورد گروهی از دوستان است که باید از محله خود در مقابل فضایی‌ها محافظت کنند. بویگا بعد از نقش آفرینی در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» به شهرت دست پیدا کرد و چندین بار در مصاحبه هایش از تمایل برای بازی در دنباله «نیرو بر می‌خیزد» گفته بود.

بیشتر بخوانید

پیمان معادی نقش اصلی فیلم گوین هود را بازی می‌کند

کرنیش که برای فیلم اول «حمله به بلوک»، نامزد جوایز بفتا شده بود، برای نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی دنباله این پروژه باز خواهد گشت. او برای نویسندگی فیلم‌های «مرد مورچه ای» و کارگردانی «پسری که شاه خواهد شد» شناخته می‌شود. بویگا هم با کمپانی آپر پروداکشنز، در تیم تهیه کنندگان این پروژه حضور خواهد داشت. این فیلم اکنون در مراحل اولیه تولید قرار دارد و جزئیات داستان آن نیز هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دستگاه بلوک زنی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا
  • بازگشت کاناوارو به سری آ
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال