Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: از فدراسیون می‌خواهم به موضوع ورود کند اگر کسی مدرکی بر علیه بازیکن ما دارد رو کند تا باشگاه مس هم تکلیف خود را بداند.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد اتهامات اخیر به تیم مس رفسنجان در رابطه با نتیجه پر گل بازی با سپاهان اظهار داشت: تیم‌های دیگر که در زمین خودشان پنج - شش گل از پرسپولیس خوردند هم تبانی کردند؟ این حرف‌ها را در مورد تیم ما نزنید؛ ما در سه بازی باختیم هنوز نهم جدولیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد ما بد نبوده است و باخت‌های اخیر طبیعی است. نکند توقع دارند تیم ما برای بقا دست و پا بزند؟ ببینید چه تیم‌هایی با چه قدمتی برای بقا می‌جنگند. ما این شرایط را نداریم، اما باتوجه به این که تازه لیگ برتری شدیم ممکن است چند هفته هم باخت بدهیم.

وی بار دیگر با تاکید بر این که بعضی تیم‌ها در خانه خود ۵ گل خوردند ادامه داد: آیا می‌توانیم بگوییم تیم‌هایی که مثل ما باختند هم تبانی کردند؟ این اتفاقات جزئی از فوتبال است و رخ می‌دهد. ما باختیم، بد هم باختیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ولی اتفاقی رخ نداده و ما سه امتیاز را از دست دادیم. با آرامش بر می‌گردیم و با تمرکز هیئت مدیره تشکیل جلسه می‌دهند و برنامه‌ریزی می‌کنند. همین حالا هم کادرفنی و بازیکنان را ۱۰ درصد به دلیل این شکست و نتایج ضعیف اخیر جریمه کردیم. ما خودمان هم می‌دانیم بد باختیم و قول می‌دهیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اشتباهات بازیکنان این تیم در جریان بازی با سپاهان تصریح کرد: فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. تیم ما بعد از دو اشتباه فردی که دروازه‌بان و دفاع راستمتان انجام داد و گل خوردیم، وا داد. مثل این که آب سردی روی همه تیم ریخته باشند؛ تیم ما حدود ۱۵ دقیقه رها شد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است؛ آن‌ها که حرف از تبانی می‌زنند با وجدانشان جلو بیایند. وقفه‌ای که قبلا در مسابقات لیگ بوجود آمد به ضرر ما شد و جلوی روند رو به رشد تیممان را گرفت، اما وقفه جدید به نفع ما خواهد بود. مدیران و مربیان باشگاه در آرامش در مورد تیم شور می‌کنند و با بررسی مشکلات سعی می‌کنیم در بازی مقابل پرسپولیس بازی محکمی انجام دهیم.

علیزاده که از اتهاماتی که هواداران فوتبال به او و تیمش زدند ناراحت بود ادامه داد: به جز بازی با سپاهان تیم ما مقابل تیم‌های قوی خوب بازی می‌کند. باشگاه ما با سلامت کامل به لیگ برتر آمد. من از فدراسیون می‌خواهم در این مورد ورود کند و اگر واقعا بازیکنان ما کاری کردند به ما هم اطلاع دهند. وقتی مدیر و مربی و وزیر به تیپ هم می‌زنند ما چه توقعی از تماشاگران داریم؟ کمیته انضباطی و فدراسیون ورود کنند و اشد مجازات را برای متخلفین برقرار کنند. اگر مدرک دارند بازیکن ما کاری کرده برای ما هم روشن کند تا ما هم تکلیف خود را بدانیم. مطمئنم چنین چیزی وجود ندارد؛ از تهمت‌هایی که می‌زنند ناراحت می‌شوم. یعنی حسن جعفری به عمد پاس داده است؟ خیلی‌ها خیلی چیز‌ها می‌گویند؛ من هم می‌توانم خیلی چیز‌ها بگویم، اما حقیقت چیست؟

وی با اشاره به این که تیمش در اولین سال حضور در لیگ برتر با حواشی زیادی از جمله بازی با سپاهان و مبالغ بالای قرارداد بازیکنان رو به رو شد گفت: به خدا ما چنین پول‌هایی ندادیم و نخواهیم داد. نه رییس صنایع مس و نه هیئت مدیره باشگاه به ما اجازه خرج کردن این پول‌ها را نمی‌دهند. ایرادی ندارد تیم‌های استقلال، پرسپولیس و همین تیم گل‌گهر هم استان خودمان، قرارداد سرمربی تا تدارکات خود را رو کنند ما هم قرارداد‌ها را رو می‌کنیم. به جرات قسم می‌خورم یکی از معمولی‌ترین تیم‌ها از نظر مخارج هستیم. هجمه بر علیه تیم ما زیاد است چرا که خوب نتیجه گرفتیم و به جای این که در اولین سال حضور در قعر جدول دست و پا بزنیم در میانه جدول قرار داریم. هر تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و مثل ما عمل کرده باشد حواشی‌‎اش بیشتر از تیم ما نباشد کمتر هم نیست. تیم ما خوب نتیجه گرفته و به همین دلیل برایش حاشیه درست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان مس رفسنجان کسر شد

انتهای پیام/

برچسب ها: علی علیزاده مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان علی علیزاده مس رفسنجان بازی با سپاهان مس رفسنجان تیم ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم