Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،مجید باجلان،معاون اداری و مالی کمیته امداد و رئیس پویش اطعام مهدوی در نشست خبری با بیان اینکه پویش ایران همدل ۳ با دستور کار اطعام مهدوی آغاز بکار کرد.

وی ادامه داد:در سال گذشته و در پویش ایران همدل و یک و دو ، ۲۷میلیون پرس غذای گرم  ۴میلیون بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری و مالی کمیته امداد افزود:درسال گذشته ۱۱۰هزار نفر در اطعام مهدوی مشارکت داشتند که شامل خیرین،کارمندان و مردم عامه مشارکت داشتند؛ضمن اینکه ۱۹۰۰ آشپزخانه ایجاد شد.

باجلان از همکاری دستگاه های مختلفی همچون ستاد اجرایی فرمان امام ،آستان قدس رضوی،بهزیستی و ..خبر داد و گفت:امسال کمیته امداد با اجرای طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه رمضان فعالیت داشت.

وی گفت:امسال در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده بود تا ۱۵میلیون غذا توزیع شود و ۳هزار آشپزخانه فعالیت داشته باشند.در این ماه با سازمان بسیج همکاری نزدیکتری داشتیم.

معاون اداری و مالی کمیته امداد از توزیع افطاری ساده در این ماه خبر داد و بیان داشت: در ماه رمضان سال جاری برنامه ریزی شده بود تا ۳میلیون افطاری ساده و ۲میلیون سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شود.

باجلان ابراز داشت:در سال جاری ودر یکماه رمضان گذشته  تاکنون ۲۰ میلیون ۱۹۱ هزار پرس غذای گرم در پویش ایران همدل و در طرح اطعام بین نیازمندان توزیع شده است.

وی  از توزیع ۴میلیون و ۱۶۳هزار افطاری ساده و ۲میلیون و ۴۷۷ هزار بسته غذایی در این مدت خبرداد و گفت:۴۳۶۰ آشپزخانه افتتاح شد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد اضافه کرد: ۱۶۶ هزار و ۳۸۰ نفر در آشپزخانه های اطعام مهدوی مشارکت داشتند.

باجلان  از کمک ۱۲۹۲میلیارد تومانی مردم در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده و بسته های غذایی در ماه رمضان امسال  خبر داد و بیان داشت:امسال نسبت به سال گذشته رشد ۱۲۳درصدی را در کمک های ریالی مردم در طرح های یاد شده داشته ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اطعام مهدوی نیازمندان ماه رمضان محمد باجلان معاون اداری کمیته امداد ماه رمضان افطاری ساده اطعام مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه