Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:01:47 GMT

هریک ساعت یک فوتی براثر ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۲۸۰

هریک ساعت یک فوتی براثر ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که  ۱۱۵ بیمار با علائم كووید ۱۹ در مراكز درمانی استان بستری شده اند، گفت:  مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) ، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز به۴۲ هزار و ۶۴۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که در حال حاضر تعداد ۸۳۵ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای ۴۱۵ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

فتحی گفت :طی۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۳۸۸۷ نفر رسیده است.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۷ هزار و ۹۱۳ نفر از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار

آفتاب‌‌نیوز :

«مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته در مجموع ۳۰۳۸ نفر در استان تهران دچار حوادث ناشی از کار شده‌اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳/۲۲ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۲۳۹ زن و ۲ هزار و ۷۹۹ مرد در حوادث ناشی از حوادث کار دچار مصدومیت شده‌اند، این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹۴۳ نفر در حوادث ناشی از کار دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و ۲۷۳۲ نفر مرد بوده‌اند.

فروزش همچنین درباره آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در استان تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به اینکه این آمار در سال۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر بوده است، آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، ۳/۵ رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، سه زن و ۴۱۱ مرد در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد