Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکری گفت: پس از سالها لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس رسید و در کمیسیون آموزش تصویب شد اما نواقص قابل توجه دارد. همه  فرهنگیان در تمام واحدهای اداری و آموزشی از بازنشسته و... باید رتبه بندی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیئت رئیسه مجلس این لایحه را در اولویت صحن علنی قرار دهد و برای رفع نواقص، آن را دو شوری کند.

این نماینده خطاب به وزرای صمت  و راه و شهرسازی اظهار کرد: کامیونداران چرخ محرک تولید و صادرات هستند. این قشر مشکلاتی از جمله تأمین لاستیک دارند که اگر وزرای این دو وزارتخانه بر ای رسیدگی به آن جلسات اضطراری و هفتگی نگذارند، معضلات بیشتر می‌شود.

محمودی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش به موضوع «خدمتگزاران» رسیدگی کند. این دسته نمی‌دانند کارمند هستند یا کارگر. آنها در بدترین شرایط زندگی می‌‍کنند و حقوق آنها مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تذکر شفاهی مجلس یازدهم صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌ جنوبی گفت: هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد اشرفی در نشست بررسی مشکلات و راهکارهای تأمین سوخت واحدهای تولیدی در ایام پایانی سال اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی استان را تأمین کند و هیچ قصوری در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید، افزود: واحدهای تولیدی استان نباید دغدغه تأمین سوخت داشته باشند، از این رو شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید از همه اهرم‌های در اختیار خود جهت کمک به مسئله تولید استفاده کند.

معاون امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز باید پیگیری‌های لازم جهت تأمین سوخت واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 737222

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان
  • هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود
  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • در آخرین جلسه شورای اداری کردستان چه گذشت؟
  • چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران با توجه به رویکردهای برنامه هفتم توسعه تدوین و نهایی شد
  • چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران با توجه به رویکرد‌های برنامه هفتم توسعه تدوین و نهایی شد
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC)
  • راهنمای انتخاب مبلمان اداری به سبک امروزی
  • ۴۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال جزای نقدی قاچاقچی لاستیک خودرو