Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۱۷ تن از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سال ۱۴۰۰ که صبح امروز در مقر ستاد فاتب برگزار شد، گفت: این مرحله از طرح اقتدار در ۱۱۷ محله و نقطه از جمله پارک ها، سفره خانه ها، باشگاه های بدنسازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مرحله اجرا در آمد و در جریان آن به ۱۱۸ پرونده رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه ۸۶ پرونده مربوط به شرارت و ضرب و جرح ، ۱۹ پرونده مربوط به مزاحمان نوامیس، ۹ فقره مربوط به حمل سلاح غیر مجاز و چهار فقره نیز مربوط به مشروبات الکلی یا مواد مخدر بود، گفت: در مجموع ۲۱۷ تن از اراذل و اوباش در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی جرم این افراد را ایجاد مزاحمت، ضرب و جرح، تخریب، نزاع، توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، دایر کردن مراکز فساد و ... اعلام کرد و گفت: ۱۰۹ قبضه سلاح شکاری و ۱۶۳ قبضه سلاح سرد نیز از این افراد کشف و ضبط شده است.

رحیمی افزود: ۵۳ واحد صنفی نیز که به محلی برای فعالیت این افراد بدل شده بود پلمب شد و لازم است بار دیگر به صنوفی که ممکن است به محلی برای استقرار و حضور اراذل و اوباش تبدیل شود هشدار دهند که پلیس قاطعانه با چنین مواردی برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس علاوه بر فضای حقیقی بر فضای مجازی و اقدامات مجرمانه در این فضا نیز نظارت دارد، ادامه داد: در همین راستا ۵۸ تارنما مورد رصد قرار گرفته و ۳۲ مورد آنها که اقدام به ترویج اوباشگری و مواردی از این دست کرده بودند شناسایی و با مدیران آن برخورد شد.

وی درباره پرونده های مهم کشف شده در این مرحله از طرح اقتدار نیز گفت: دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش وحشی در منطقه تهرانپارس، دستگیری عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در یافت آباد و شهرک ولیعصر و دستگیری اراذل و اوباش منطقه خاک سفید از جمله مهمترین اقدامات انجام شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی درباره گرداندن اراذل و اوباش در محلات نیز گفت: این اقدامات را با هماهنگی دستگاه قضایی انجام دادیم و اگر حکمی داده شود ما آن را اجرا می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس پلیس تهران بزرگ اراذل و اوباش اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمزه محمدی گفت: انتقال هرگونه پسماند خشک و‌ تر از شهرستان‌های همجوار به سایت پسماند شهرداری خوزی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر انتقال زباله‌های منطقه ویژه پارس جنوبی به سایت پسماند شهرداری خوزی، اظهار داشت: سایت پسماند شهرداری خوزی بر اساس قرارداد به بخش خصوصی واگذار شده و شرکت طرف قرارداد شهرداری، اجازه حمل پسماند از هیچ شهرستانی را ندارد و اگر کسی با این شرکت پیمانکار قراردادی بسته خلاف قانون است.

فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اساس قانون موضوع در دست بررسی است و چنانچه شخص یا اداره و نهادی تخلفی در این خصوص کرده باشند با آن ها برخورد قانونی می شود.

محمدی افزود: در حال حاضر در مکاتبه با اداره محیط زیست شهرستان ، خواستار جلوگیری از ورود کامیون‌های حمل زباله خشک و‌ تر به سایت حمل زباله شهرداری خوزی شده‌ایم و در صورت تکرار این موضوع ، با متخلفات برخورد قانونی می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • آماده‌باش عوامل خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه پایتخت