Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@00:20:14 GMT

شائبه تبانی در لیگ عربستان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۰۴۰

شائبه تبانی در لیگ عربستان

رقابت الهلال، الشباب و الاتحاد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ عربستان با شائبه احتمال تبانی حریفان این دو تیم در هفته‌های پایانی لیگ این کشور جنجالی شده است.

به گزارش مشرق، سه هفته به پایان رقابت‌های لیگ عربستان باقی مانده و الهلال ۵۲ امتیازی با کسب تنها ۵ امتیاز دیگر رسما به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت در حالی که الشباب ۴۸ امتیازی و الاتحاد ۴۷ امتیازی صدرنشین را تعقیب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال در هفته بیست و هشتم به مصاف الاهلی جده، رقیب دیرینه و همیشه مدعی فوتبال عربستان خواهد رفت اما این‌بار شرایط عجیب و مشکوک این باشگاه مورد اعتراض رقیبان الهلال قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه عکاظ عربستان؛ مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم گرفته‌اند با توجه به اینکه این تیم دیگر امیدی به کسب سهمیه آسیایی ندارد و با ۳۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته با ترکیب نفرات جوانان و نوجوانان در سه بازی باقیمانده لیگ به میدان برود.

باشگاه الاهلی حتی به بازیکنان خارجی اعلام کرده که در سه بازی پایانی لیگ به میدان نمی‌روند و به نوشته عکاظ این رسوایی بزرگی است که سلامت مسابقات لیگ عربستان را با تقویت احتمال تبانی تهدید می‌کند. الاهلی با تیم نوجوانان خودش به مصاف الهلال می‌رود تا احتمال شکست این تیم برابر صدرنشین تقویت شود و این مسئله مورد اعتراض دو باشگاه الشباب و الاتحاد قرار می‌گیرد. باید دید فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به حساسیت بازی‌ها در سه هفته پایانی به این اتفاق چه واکنشی نشان خواهد داد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین الهلال عربستان الاهلی عربستان لیگ عربستان لیگ عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ ابو علی ستاره فوتبال فلسطین که تابعیت دانمارکی دارد از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته است که برای تیم ملی کشورش فلسطین به میدان برود.   ابو علی که با قراردادی برای ۴ فصل و نیم به مبلغ دو میلیون یورو به پر افتخار‌ترین تیم آفریقا یعنی الاهلی مصر پیوسته، قرار است در بازی‌های آینده فلسطین این تیم را همراهی کند. ابو علی از زمان پیوستن به تیم الاهلی برای این تیم ۳ گل به ثمر رسانده است و از بازیکنان تاثیر گذار الاهلی بوده است. النجار روزنامه نگار با انتشار ویدیویی در فاضی مجازی نوشته است: زندگی در اینجا متوقف نشده و نخواهد شد من از قلب غزه سرافراز با شما صحبت می‌کنم، وسام ابوعلی فلسطینی پیراهن بهترین باشگاه قرن را بر تن کرده است و ما امیدواریم بهترین نماینده برای ما باشد.

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان