Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روزی از دربی پایتخت گذشته اما همچنان ترکش‌هایش به جا مانده. همین دوشنبه شب بود که افشین پیروانی، محمدحسین میثاقی، فرزاد مجیدی، مددی و سمیعی مدیران استقلال و پرسپولیس به جان هم افتادند و به خاطر اتفاقات فنی و غیر فنی به جان هم افتادند. بحث کشید به توئیت وزیر و پاسخ مجیدی و در آن لا به لا افشاگری هایی اتفاق افتاد درباره اسپانسر ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد مجیدی پرسپولیسی ها را برای دریافتی ۳۰ میلیارد تومانی شان از همراه اول متهم کرد و دلیلش را پرسپولیسی بودن وزیر ارتباطات دانست. اشاره او به دریافت این رقم از این اپراتور در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که می خواستند از طریق راه اندازی باشگاه هواداری مجازی بازگردانده شود اما آن طرح به کلی پا نگرفت. پولی که احتمالا خرج پرونده های ناشی از هزینه های جاری و پرداخت هزینه های تحمیلی از سوء مدیریت ها در قرارداد برانکو و کالدرون و بقیه شده یا می شود.

در سوی دیگر افشین پیروانی هم که همسو با مجید صدری رئیس هیات مدیره، تمام قد در دفاع از آذری جهرمی به میدان آمدند تا حرف های زشت فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی و تکرار آنها از سوی فرزاد مجیدی در فوتبال برتر را تقبیح کنند، به طعنه به مهمترین قرارداد تبلیغاتی یک دهه گذشته استقلال انداخت و از او خواست نگاهی به تبلیغ اصلی روی پیراهن تیمش بیاندازد.

قراردادی که استقلال با های وب بسته و رقم به قدری است که اگر استقلال مدام درگیر پرونده هایی چون استراماچونی، پادوانی و دیگر تنبیهاتی که حاصل سوء مدیریت ها هستند، می تواند تمام هزینه های سالانه این تیم را تامین کند. او از نقش وزیر در این حمایت بزرگ از استقلال سخن گفت.

در لا به لای این دعواها اما استقلالی ها اعتراضی هم داشتند به تبلیغ فروش کارت هواداری هواداران پرسپولیس روی سکوهای دربی. تبلیغ بزرگی از بانک گردشگری که نیمی از آن تا روی جایگاه استقلالی ها آمده بود. جایگاهی که این بار در اختیار تیم ها قرار گرفته بود و درآمدش برای آنها بود. جایی که برای اولین بار در فوتبال ایران تیم میزبان از حق میزبانی اش استفاده کرد و قانون ۹۰ به ده در یک دربی انجام گرفت. این بار البته روی سکوهای خالی و با کسب درآمد برای تیم میزبان. این شاید نخستین برد بزرگ یکی از این تیم ها برای دربی بود. طرحی که در دربی های بعدی تابوی آن شکسته و فرصتی در اختیار تیم رقیب است برای جنگیدن برای سهم ۹۰ درصدی خود . حالا در قالب یک طرح فروش کارت هواداری که نماد حمایت از تیم است یا نشاندن خود تماشاگران روی آن سکوها در پایان پاندمی کرونا!

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • بخش املاک دیوارمسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند