Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:16:40 GMT

خدمات بانک مهر ایران منحصر به فرد است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۳۵۸

خدمات بانک مهر ایران منحصر به فرد است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سید فرید موسوی، نماینده بانک ملی در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک مهر ایران و رئیس مجمع گفت: بانک مهر ایران مسئولیت خطیری در نظام تأمین مالی کشور بر عهده دارد. همچنین خدماتی که این بانک ارائه می‌کند بسیار منحصر به فرد است و در بسیاری از موارد شاهدم که منشأ خیر و برکت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدردان زحمات مدیران بانک مهر ایران هستیم.

در ادامه خسرو فرهی، نماینده بانک سپه و ناظر مجمع ضمن تشکر از دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: ایشان کاملاً متعهدانه و صادقانه بانک را هدایت کرده‌اند. اعضای هیأت مدیره نیز ترکیب مناسبی در این بانک ایجاد کرده‌اند و خوشبختانه شاهد توفیقات خوب بانک بوده‌ایم. هم از ایشان تشکر می‌کنیم و هم اینکه حمایت سهامداران از فعالیت‌های این بانک کمک می‌کند که بانک بتواند در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کند که قطعاً باعث پشتیبانی از کسب‌وکارهای فعال در جامعه خواهد بود.

مسعود نصر اصفهانی نماینده بانک ملت و دیگر ناظر مجمع نیز از سخنرانان این جلسه بود که اظهار کرد: بالندگی بانک مهر ایران و رشد روزافزون آن مشهود است. لازم است از دکتر اکبری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم. همه بانک‌ها مدعی اجرای بانکداری اسلامی هستند؛ اما بدون شک نماد بانکداری اسلامی بانک مهر ایران است و این برای ما به‌عنوان سهامدار افتخار است که بخشی از سرمایه بانک‌های ما در این بخش و برای کمک به بخش آسیب‌پذیر جامعه هزینه می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5214851

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران مجمع عمومی نظام بانکی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی صنایع فلزی خودروسازان استارت آپ دفاتر کاریابی تصفیه آب گردشگری بانک گردشگری کسب و کارهای اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر ایران ثبت رکورد نرم افزار حسابداری بانک مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا

اهالی مناطق ترکمن نشین گلستان با استفاده از تجربه گذشتگان که ابتکاری منحصر به فرد است، در حیاط منازل خود آب انبار ایجاد می‌کنند که در مواقع بحران کم آبی یاری گر است.

آنها با ذخیره کردن آب باران در زمستان و بهار در آب انبار‌ها که در گویش محلی، لاری می‌نامند، در تابستان و به وقت کم آبی، کمتر با مشکل مواجه می‌شوند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد برای استفاده بهینه و ذخیره آب
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد