Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را قرائت کرد. خبرگزاری میزان - محسن دهنوی بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی درباره محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه را در مجلس قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است: 

متن بیانیه بدین شرح است:

در طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی پس از به آتش کشیدن مسجد الاقصی قبله گاه اول مسلمین جهان، اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه‌ای را علیه مردم ستمدیده فلسطین در غزه انجام داده است و تحت هیچ شرایطی به کمترین حقوق افراد و ساکنان آن و همچنین مسلمانان ساکن فلسطین اشغالی احترام نگذاشته و منازل مردم بی دفاع در غزه را هدف گسترده جنگنده‌ها و موشک‌های خود قرار داده است و باعث به شهادت رسیدن بسیاری از زنان، مردان و کودکان بیگناه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سکوت و بی تفاوتی هر انسان باایمانی، آزاده و باوجدان، خطایی نابخشودنی است که بی تردید در یاده و خاطره تاریخ باقی خواهد ماند.

در بحران سیاسی ایجاد شده در فلسطین اشغالی که دولت آن در حال تزلزل و از هم پاشیدگی است، نتانیاهو با ایجاد جنگی از پیش برنامه ریزی شده و نابرابر درصدد ایجاد انسجام احزاب مختلف صهیونیست هاست و برای رسیدن به این هدف شوم خود حاضر است صد‌ها نفر از مردان، زنان و کودکان را در خون خود بغلطاند.

بدینوسیله اینجانبان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می‌کنیم که سکوت و بی عملی نهاد‌های بین المللی، چون سازمان ملل و کشور‌های مدعی حقوق بشر اساساً محلی از اعراب ندارد.

در پایان ضمن ادای احترام به مردم فلسطین خواهان توقف حملات بی رحمانه به آنان بوده و برای موفقیت، پیروزی و امنیت و سلامتی آنان دعا می‌کنیم.   بیشتر بخوانید: بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در تقدیر از دیوان محاسبات به علت فسخ قرارداد شرکت هفت تپه

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم رژیم صهیونیستی به نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد

الازهر مصر به گزارش‌های اخیر مبنی بر کشف گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان‌های غزه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، الازهر مصر در بیانیه‌ای جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان و سالخوردگان در نوار غزه که آخرین آن‌ها کشف گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان‌های الناصر و الشفا است را به شدت محکوم کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری اخبار الیوم، در این بیانیه آمده است: این گورهای دسته‌جمعی ثابت می کند که اقدامات وحشیانه به رفتار عادی و روزانه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و مردم جهان باید متحد شده و در مقابل این رژیم و حامیان آن بایستاد تا این جنایت‌ها متوقف شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که «جامعه بین‌المللی مردم فلسطین را مانند لقمه آماده در دهان رژیم جنایتکار قرار داد و این رژیم که معنای انسانیت و حق زندگی را نمی‌داند، هرگونه که می‌خواهد مرتکب قتل و کشتار می‌شود و ما خواستار محاکمه فوری آن هستیم».

پیش از این آفریقای جنوبی خواستار انجام تحقیقات فوری درخصوص گورهای جمعی کشف شده در نوار غزه شد.

 آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که طبق آمار فلسطین و سازمان ملل متحد، حدود ۱۱۲ هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند و نیز قحطی و ویرانی عظیم بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم