Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران درباره لایحه «ایمن سازی پل‌های عابر پیاده برای شهروندان» اظهار کرد: این طرح بر اساس مجموعه‌ای از بررسی ها، مشاهدات و گزارش‌هایی که در رابطه با ناامنی و ناایمنی پل‌های عابر پیاده داشتیم به پیشنهاد اولیه کمیته معماری و طرح‌های شهری و ارسال به دو کمیسیون مشترک معماری و شهرسازی و عمران و حمل و نقل تهیه و به صحن شورای شهر ارسال شده ارایه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شهر تهران ۸۶۱ پل عابر پیاده وجود دارد که گزارش‌های مردمی و کارشناسی متعددی درباره شرایط نامناسب تعداد قابل توجهی از این پل‌ها برای تردد زنان، کودکان، توان یابان و دسترس ناپذیری آن‌ها برای بسیاری از گروه‌ها دریافت کرده ایم.

اعطا ادامه داد: همچنین گزارش‌هایی از شیوه نصب تابلو‌های تبلیغاتی که موجب اشکالاتی در ایمنی و امنیت عبور و مرور شده بود، دریافت کردیم.

وی تاکید کرد: جمع‌بندی این گزارش‌ها این بود که نیاز هست مصوبه جامعی برای تدوین ضوابطی با رویکرد ایمن سازی و امن سازی این پل‌ها داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه آسیب شناسی مفصلی در این خصوص انجام شده است تاکید کرد: حدود سه ماه بررسی میدانی و گزارش گیری از معاونت حمل و نقل و عمران و سازمان زیباسازی شهر تهران منجر به ارائه این طرح شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر پل عابر شهر تهران گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایات شهروندان از کلاهبرداری که با برداشت مبالغی از کارت عابر بانک آن‌ها، نیرو‌های پلیس دست به کار شدند.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند که متهم به صورت زنجیره‌ای اقدام به برداشت مبلغ و خالی کردن حساب کارت‌های عابر بانک که شهروندان با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز می‌کند. 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته در اطراف دستگاه‌های عابر بانک، کلاهبردار شناسایی و دستور دستگیری وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در گشت زنی‌های هدفممند شناسایی و دستگیر شد اصافه کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی برای تکمیل تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی تهران شد. 

سرهنگ نادری در پایان به مردم به توصیه کرد: هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز حتما از دریافت کارت عابر بانک از دستگاه خودپرداز مطمئن شده و سپس اقدام به ترک محل کنید و از اعلام رمز کارت عابر بانک به افراد غریبه خودداری کنید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • ثبت هوای پاک در پایتخت