Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:59:49 GMT

تلاش رونالدوی برزیلی برای قهرمانی رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۶۸۹

تلاش رونالدوی برزیلی برای قهرمانی رئال مادرید

رقابت بر سر قهرمانی لالیگا به هفته آخر کشیده شده است و اکنون اتلتیکو با دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید همچنان از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، حالی که رقابت بر سر قهرمانی لالیگا از همیشه داغ تر است، سرنوشت قهرمانی را آخرین بازی این فصل دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وایادولید در آخرین هفته میزبان اتلتیکو مادرید 83 امتیازی و صدرنشین خواهد بود و در صورت پیروزی برابر صدرنشین فعلی لالیگا، می تواند به رئال مادرید شانس قهرمانی بدهد.

رئال مادرید نیز که با 81 امتیاز در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد، در آخرین هفته میزبان ویارئال خواهد بود و حتی اگر کوچکترین کورسوی امیدی به قهرمانی داشته باشد باید در این دیدار پیروز شود و چشم امید به موفقیت تیمی داشته باشد که ستاره سابق‌شان مالک آن است.

البته باید به یاد داشت که ویارئال برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد و تا سوت پایان بازی در ورزشگاه آلفونسو دی استفانو برای کسب امتیاز خواهد جنگید.

 

 

رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی جهان فوتبال و ستاره سال های نه چندان دور رئال مادرید، سهامدار اصلی باشگاه وایادولید است.

از سوی دیگر وایادولید اکنون با 31 امتیاز در قعر جدول لالیگا در آستانه سقوط است و ممکن است پس از ایبار دومین تیمی باشد که در این فصل به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. پیروزی برابر اتلتیکو نه تنها سرنوشت قهرمانی لالیگا و رئال مادرید را می تواند رقم بزند، بلکه به وایادولید نیز این شانس را خواهد داد تا یک فصل دیگر در لالیگا بازی کند.

 

 

گزارش شده است که رونالدو به بازیکنان تیم خود وعده داده است که در صورت پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در هفته آخر لالیگا، نفری 150 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

البته مشخص نیست که این دست و دلبازی رونالدوی برزیلی برای به قهرمانی رسیدن سپیدپوشان مادرید است و یا فرار تیمش از سقوط به دسته پایین تر. شاید هم کمی از هر دو...

به هر حال قهرمان اصلی آخرین راند از رقابت طولانی و نزدیک اتلتیکو و رئال بر سر قهرمانی، ممکن است هیچ کدام از این دو تیم نباشند و این وایادولید است که در آخرین روز می تواند سرنوشت این جدال را تعیین کند.

رونالدو برزیل رئال وایادولید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالدو برزیل رئال وایادولید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان آنها در خط میانی تبدیل شد.

این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۲ و در کمال ناباوری در اقدامی غیر منتظره این باشگاه را ترک کرد و تصمیم گرفت پیراهن منچستریونایتد را به تن کند تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد و از آن زمان تا به حال در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

این بازیکن که در زمان حضورش در رئال مادرید موفق شد در پنج دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، صحبت‌های جالبی را درباره دیدار این هفته تیم سابقش برابر منچسترسیتی و پیروزی و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی مطرح کرده است.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو در این باره اظهار داشت:« از تماشای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی زجر کشیدم چون هنوز هم طرفدار متعصب و پروپاقرص رئال هستم! البته که از پیروزی آنها خوشحال شدم! هم برای رئال مادرید چون هنوز دوستان زیادی در این تیم دارم و هم برای منچستریونایتد!»

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت