Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:51:33 GMT

۲۵۶صفحه مجازی مبتذل و خارج از عرف در مازندران مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۷۲۹

۲۵۶صفحه مجازی مبتذل و خارج از عرف در مازندران مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نجارتبار پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان سوادکوه، از کاهش ۴۲ درصدی جرایم اقتصادی استان مازندران با همکاری فعالان فضای مجازی استان خبر داد و گفت: این فعالان مجازی با انتشار داده‌نماها و عکس نوشته‌های ارسالی ما مرتبط با آگاه‌سازی از کلاهبرداری‌ها در کاهش جرایم اقتصادی مؤثر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتای استان مازندران با بیان اینکه ما و فعالان فضای مجازی در یک پرچم هستیم و نمی‌خواهیم برای فعالان این عرصه مسئله‌ای رخ دهد، افزود: وظیفه ما صیانت از این افراد و آگاه‌سازی آنها نسبت به جرایم سایبری و چالش‌هایی است که فعالان در این عرصه با آن مواجه می‌شوند.

وی فعالان فضای مجازی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی را بی‌حاشیه‌ترین فعالان فضای مجازی استان مازندران برشمرد و گفت: تاکنون پرونده‌ای علیه فعالان مجازی این دو شهرستان در پلیس فتا دایر نشده است.

نجارتبار با بیان اینکه فعالان عرصه فضای مجازی نسبت به افکار عمومی مسئول هستند، به اثرات منفی برخی اخبار مشوش‌کننده اذهان عمومی بر اقتصاد گردشگری استان اشاره کرد و بر لزوم وقت‌شناسی در انتشار یک خبر توسط فعالان ان عرصه تأکید کرد و گفت: بارگزاری شماره حساب در کانال‌ها جرم است.

این مسئول تبلیغات خارج از عرف و انتشار تصاویر مبتذل در فضای مجازی را ممنوع و جرم دانست و گفت: در استان مازندران، ۲۵۶ صفحه به واسطه انتشار تصاویر مبتذل و تبلیغات خارج از عرف به کمک فضای مجازی سپاه استان مسدود شده‌اند.

حسن‌پور، کارشناس فضای مجازی امور انتخابات استان مازندران، از جمله تخلفات اصلی انتخاباتی به تبلیغات زودهنگام کاندیداها، نظرسنجی انتخاباتی در کانال‌ها و تخریب کاندیداهای رقیب در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تاکنون، ۸۷ مورد تذکر به کاندیداهای شورای شهرهای استان در رابطه با این تخلفات از طریق مجاری امنیتی داده شده است.

کد خبر 5214900

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران پلیس فتا فضای مجازی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا زلزله اردبیل فلسطین واکسن کرونا عکس استانها فعالان فضای مجازی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است برای حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در سواحل مازندران برگزار کنند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.

کد خبر 6081264

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی