Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور اطمینان از روند آزمون‌های صحت عملکرد باسکول‌های چرخدار جاده‌ای به طور سرزده از باسکول شرکت آرد اهواز بازدید به عمل آمد.

او بر اهمیت کنترل استاندارد و آزمون‌های صحت عملکردی در حوزه اندازه شناسی به خصوص به منظور صیانت از حقوق کشاورزان خوزستان با توجه به فصل برداشت گندم و استفاده مکرر از باسکول‌های سنگین تاکید کرد و افزود: هرچند در شرایط محدودیت‌های مربوط به کرونا هستیم، اما کارشناسان استاندارد بر کنترل صحت عملکرد باسکول‌ها بایستی نظارت بیشتری داشته باشند تا اطمینان مردم استان از بحث کمی این باسکول‌ها حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصی پور با بیان اینکه همزمان آزمون‌های صحت عملکرد باسکول شرکت آرد اهواز از سوی شرکت‌های همکار اداره کل استاندارد خوزستان انجام شد، اظهار داشت: همه باسکول‌های چرخدار جاده‌ای در سطح استان کنترل و پایش می‌شوند و در صورت وجود شکایت‌های مردمی این اداره کل در اسرع وقت نسبت به ارجاع پرونده متخلفان در این حوزه کوتاهی نخواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره کل استاندارد خوزستان همواره یار و یاور تولید کنندگان بوده و زمینه را برای تولید محصول استاندارد در استان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون استاندارد استاندارد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی ۲۴۰۰ موتورسوار در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فواد غزیعلی گفت: این اداره کل در سال ۱۴۰۲ با اهداء کلاه ایمنی نسبت به ارتقاء ایمنی ۲۴۰۰ موتورسوار اقدام کرد.

وی با اشاره به ایمن سازی ۲۰ مدرسه حاشیه راه در خوزستان طی سال گذشته، افزود: در بازه زمانی یاد شده ارتقاء ایمنی ۲۱۵۰ دانش آموز نیز با استفاده از وسایل کمک آموزشی انجام شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در این مدت نسبت به آموزش ۵۰۰ راننده حمل مواد خطرناک و مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل اقدام شد.

دیگر خبرها

  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • ارتقاء ایمنی ۲۴۰۰ موتورسوار در خوزستان