Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان اقلیت های دینی طی بیانیه‌ای‌ ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کردند که سکوت و بی عملی نهادهای بین المللی چون سازمان ملل و کشورهای مدعی حقوق بشر اساساً محلی از اعراب ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان اعلام کرد که نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس درخصوص فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی  بیانیه ای ارائه کردند که جای تقدیر دارد، این عزیزان به عنوان نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی پیگیر احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه بدین شرح است:

در طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی پس از به آتش کشیدن مسجد الاقصی قبله گاه اول مسلمین جهان، اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه ای را علیه مردم ستمدیده فلسطین در غزه انجام داده است و تحت هیچ شرایطی به کمترین حقوق افراد و ساکنان آن و همچنین مسلمانان ساکن فلسطین اشغالی احترام نگذاشته و منازل مردم بی دفاع در غزه را هدف گسترده جنگنده ها و موشک های خود قرار داده است و باعث به شهادت رسیدن بسیاری از زنان ، مردان و کودکان بیگناه شده است.

سکوت و بی تفاوتی هر انسان باایمانی، آزاده و باوجدان، خطایی نابخشودنی است که بی تردید در یاده و خاطره تاریخ باقی خواهد ماند.

در بحران سیاسی ایجاد شده در فلسطین اشغالی که دولت آن در حال تزلزل و از هم پاشیدگی است، نتانیاهو با ایجاد جنگی از پیش برنامه ریزی شده و نابرابر درصدد ایجاد انسجام احزاب مختلف صهیونیست هاست و برای رسیدن به این هدف شوم خود حاضر است صدها نفر از مردان، زنان و کودکان را در خون خود بغلطاند.

بدینوسیله اینجانبان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می کنیم که سکوت و بی عملی نهادهای بین المللی چون سازمان ملل و کشورهای مدعی حقوق بشر اساساً محلی از اعراب ندارد.

در پایان ضمن ادای احترام به مردم فلسطین خواهان توقف حملات بی رحمانه به آنان بوده و برای موفقیت، پیروزی و امنیت و سلامتی آنان دعا می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند

به گزارش خبرآنلاین سخنگوی وزارت امورخارجه ترکیه در پاسخ به یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که استقبال از اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) توسط رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را مایه شرم و خجالت خوانده بود، تاکید کرد که این مقامات رژیم صهیونیستی هستند که باید به خاطر قتل و کشتار حدود ۳۵ هزار فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند احساس شرم کنند و خجالت بکشند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، وی در ادامه افزود تلاش‌های اعضای کابینه رژیم صهیونیستی برای تغییر ماهیت رخدادهای کنونی به نتیجه نخواهد رسید.

به نقل از ایسنا سخنگوی وزارت خارجه ترکیه همچنین گفت: اولویت ترکیه پایان دادن به کشتار غزه و برقراری صلح پایدار در منطقه از طریق تشکیل کشور فلسطین است.

وی تصریح کرد که ترکیه به تلاش و فعالیت خود در این چارچوب و افشای حقیقت جنایت‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهور ترکیه و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز شنبه در مورد آخرین تحولات حمله رژیم صهیونیستی به غزه رایزنی کردند.

طبق گزارش ریاست جمهوری ترکیه، دو طرف بر لزوم آتش بس دائم و فوری در غزه تاکید کردند.

اردوغان در دیدار هنیه در آنکارا تاکید کرد: بی‌شک اسرائیل یک روز بهای ظلم به مردم فلسطین را پرداخت خواهد کرد.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897768

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • رژیم صهیونیستی اطراف خیابان وسط نوار غزه را موانع بتنی چیده است
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند