Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بولونیا به شیوه‌ای غیرمستقیم از کمیته داوران فوتبال ایتالیا خواست که یکی از بهترین داورانش را برای قضاوت مصاف مردان او و بانوی پیر انتخاب کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنجال‌هایی که داوری بازی شنبه شب تیم‌های یوونتوس و اینتر در تورین به همراه داشت، سینیشا میهایلوویچ سرمربی تیم بولونیا را هم نگران تکرار اتفاقی مشابه برای تیم او در هفته پایان سری A کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بولونیا که شب گذشته (دوشنبه) در خانه هلاس ورونا 2-2 مساوی کرد، در هفته پایانی لیگ میزبان یوونتوسی است که تنها شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا وابسته به کسب پیروزی در این بازی است. از طرفی بولونیا هم برای ماندن در رده یازدهم جدول که پاداش آن در پایان فصل 500 هزار یورو بیش از رده دوازدهم است باید این بازی ببرد.

میهایلوویچ گفت: من مطمئنم که برای بازی ما و یوونتوس یک داور درست و حسابی انتخاب می‌شود، چون در این فصل چند بازی ما توسط داوران تازه‌کاری قضاوت شد که مرتکب بعضی اشتباهات شدند. من فکر می‌کنم که آنها پائولو والری (43 ساله) یا پیرو جاکوملی را انتخاب کنند. از این بابت مطمئنم و حاضرم سر هر چیزی که می‌گویید با شما شرط ببندم. با این حال این ما هستیم که باید بازی را انجام دهیم.

سرمربی صرب بولونیا افزود: روی کاغذ ما شانسی برای بردن بازی نداریم اما تلاش‌مان را می‌کنیم. کالیاری برابر میلان هیچ شانسی نداشت (مصاف دو تیم مساوی شد) اما زیبایی فوتبال به همین است که شما هرگز نمی‌دانید برای یک بازی چه اتفاقی می‌افتد.

مصاف بولونیا و یوونتوس هفته پایانی سری A روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 23:15 آغاز می‌شود.

سری A| فرار شاگردان میهایلوویچ از شکست در ورونا

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A بولونیا یوونتوس سری A بولونیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول