Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: رقابت های جام تختی بعنوان اولین مرحله انتخابی رقابت های جهانی 2021 نروژ محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم امامی سخنگو و نماینده فدراسیون کشتی در رقابت های بین المللی جام تختی اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی جام تختی از ساعت 10 صبح فردا در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار و فرداشب با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رقابت های کشتی آزاد جام تختی نیز روز پنج شنبه برگزار می شود.

امامی تصریح کرد: بر اساس تصمیم کادر فنی با توجه به اینکه لازم است در هر وزن از رقابت های جام تختی حداقل دو "منتخب حقیقی" شناسایی شوند، در تمامی اوزان دهگانه، پس از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک، 20 دقیقه بعد (قانون اتحادیه جهانی کشتی)، میان دارندگان مدال های نقره و یکی از برندگان مدال برنز (کشتی گیری که مغلوب دارنده مدال طلا شده است)، تک کشتی برگزار خواهد شد تا در کنار دارنده مدال طلا، دومین مدعی هر وزن نیز مشخص شود.

نماینده فدراسیون در رقابت های جام تختی در مورد سهمیه داده شده در این مسابقات گفت: کادر فنی مجددا درخواست هیات های کشتی و همچنین نفرات مطرح حاضر در اوزان دهگانه را مورد بررسی قرار داد و به نظرم تمامی نفرات مدعی و آماده برای حضور در این مسابقات دعوت شدند. علاوه بر نفرات مدعی از برخی کشتی گیران آینده دار در رده سنی جوانان نیز برای حضور در این مسابقات دعوت بعمل آمد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این رقابت ها بعنوان اولین مرحله از انتخابی رقابت های جهانی 2021 نروژ محسوب می شود، حضور تمامی نفرات دعوتی در این رقابت ها الزامی است و در صورتی که کشتی گیری در این مسابقات حضور نیابد، شانسی به جهت پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی نروژ نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات بریکس طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ خردادماه سال جاری به میزبان روسیه و در شهر کازان برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشورهای ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.

وی ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان