Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن با اشاره به شکست استقلال در شهرآورد ۹۵ به چند نکته مهم اشاره کرد. از جمله سوالی مهم از فرهاد مجیدی:

*پرسپولیس در روزی که بهتر از استقلال نمایش داد توانست به پیروزی رسیده و سه امتیاز ارزشمند را در شهرآورد بزرگ پایتخت کسب کند.

*در گلی که استقلال خورد ناهماهنگی میان هافبک دفاعی و مدافعان این تیم کاملا مشهود بود و آنها تعلل و غفلت کردند تا عیسی آل‌کثیر به راحتی دروازه رشید مظاهری را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن روشن گفت:

*مدافعان استقلال خواب بودند، مدافع نباید به راحتی این فرصت را در اختیار بازیکن قرار دهد تا شوت‌زنی کند و وقتی این اتفاق می‌افتد نباید این اجازه را به مهاجم بدهند تا کارش را در ریباند به راحتی انجام دهد. وقتی عیسی آل‌کثیر در میان چندین بازیکن ضربه می‌زند یعنی مدافعان آبی‌پوش خواب بودند.

*مربی مسوول اصلی نتایج استقلال است، همانطور که او نقش اول را در هنگام پیروزی‌ها دارد در زمان شکست نیز مقصر اول است. پس با این حساب او مسول باخت استقلال برابر پرسپولیس است.

حسن روشن گفت:

*پرسش من از فرهاد مجیدی این است چرا فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان روی نیمکت نشستند و از ابتدا فرصت حضور در میدان را پیدا نکردند، اگر آنها مصدوم بودند نباید در نیمه دوم نیز بازی می‌کردند و اگر مشکلی نداشتند چرا ذخیره بودند؟

*این باخت باعث شد تا استقلال عملا دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشد و امیدهایش برای کسب این عنوان از دست برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته داریوش شجاعیان استقلال حسن روشن داریوش شجاعیان شیخ دیاباته فرشید اسماعیلی حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان هفته هشتم دور رفت و در حالی که بیش از نیمی از مسیر فصل در نیم فصل نخست پیموده شده بود، پرسپولیس تنها تیم بدون شکست ما بود که با یحیی گل محمدی در هشت بازی اول بدون باخت ماند.

حالا و در همان بازه زمانی یعنی بعد از ۸ بازی دور برگشت تعداد خطوط تیره در جدول مقابل تیم‌ها برای شکست دو برابر شده و مس رفسنجان و استقلال تا اینجا از ۸ مسابقه بدون شکست مانده‌اند.

استقلال فصل را با جواد نکونام شروع کرد و تنها یک باخت تا اینجای فصل مقابل سپاهان دارد، اما مس رفسنجان با ساکت الهامی استارت زد و نوید کیا در شروع دور برگشت جانشین او شد که بعد از ۸ مسابقه عنوان تنها مربی بدون شکست در سطح اول فوتبال ایران را کماکان در اختیار دارد.

استقلال و مس از هشت بازی خود در دور برگشت هنوز طعم شکست را نچشیدند. بعد از این دو تیم پرسپولیس و پیکان هستند که تنها یک بار باخته‌اند، پیکان که به خود پرسپولیس باخت و قرمز‌ها که در شروع دور برگشت هفته شانزدهم و اولین مسابقه ویرا به جای گل محمدی مقابل آلومینیوم با یک گل مغلوب شدند.

ملوان، هوادار و تراکتور تا اینجای فصل در دور برگشت تنها دو باخت داشته‌اند. شمس آذر، استقلال خوزستان و سپاهان با سه شکست در رتبه بعدی هستند و می‌دانید که سپاهان هنوز دربی برگشت اصفهان مقابل ذوب آهن را برگزار نکرده است.

فولاد، گل گهر، نساجی و آلومینیوم نیمی از بازی‌های دور برگشت خود را باخته‌اند؛ یعنی چهار مسابقه از ۸ بازی و البته ذوب آهن هم ۴ شکست دارد، اما از ۷ مسابقه و نکته منفی‌تر اینکه ذوب آهن هر چهار بازی خانگی خود را باخته است؛ و در انتهای این جدول نیز صنعت نفت آبادان قرار دارد که با وجود تغییر مربی ۵ باخت در دور برگشت را متحمل شده است. دور رفت رکورد ۶ شکست در ۸ بازی بود، دراختیار دو نماینده دیگر خوزستان!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس