Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:21:20 GMT

۴ شهر خوزستان به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۴۹۳

۴ شهر خوزستان به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان انتخاب چهار شهر استان در طرح شهرهای خلاق فرهنگ و هنر را تبریک گفت و خواستار همکاری مسئولان این چهار شهرستان در اجرای موفق این طرح شد.

در نامه وزیر ارشاد به استاندار خوزستان آمده است: همانگونه که مستحضرید یکی از برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با هدف تقویت بنیه‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی شهرها در بستر ایجاد کسب و کارهای فرهنگ و هنر با مشارکت و همراهی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مرحله اجرا رسیده است طرح شناسایی و انتخاب شهرهای خلاق فرهنگ و هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: با عنایت به برنامه‌های ارائه شده و ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و هنری شهرهای شرکت کننده و داوری‌های تخصصی انجام شده شهرهای ایذه (شهر خلاق موسیقی)، گتوند (شهر خلاق ادبیات)، مسجدسلیمان و بهبهان (شهرهای خلاق هنرهای نمایشی) به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر برگزیده شده‌اند با تبریک این انتخاب به جنابعالی و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور آن استان انتظار می‌رود با توجه به لزوم نهادینه شدن این طرح دستور فرمائید با قید فوریت و با همکاری و مشارکت فرمانداران و شهرداران شهرهای مورد نظر و سایر سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی مشارکت کننده در این برنامه در خصوص عملیاتی شدن برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل اجرایی که به زودی به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها ابلاغ خواهد شد حمایت و حداکثر مساعدت ممکن را به عمل آورند.

کد خبر 5214949

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه بهبهان شهرستان گتوند مسجدسلیمان استانداری خوزستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا فلسطین زلزله اردبیل واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمایشگاه پوشش عفیفانه در تاریخ ۲۸ تا ۲۹ فروردین در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: در این نمایشگاه اولین کارگاه دو روزه نقاشی روی مقنعه، شال و روسری نیز برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه ۱۲ سرفصل نقاشی با تدریس دیباچی استاد این هنر ارزشمند آموزش داده می‌شود.

زارعیان بیان کرد: بانوان می‌توانند با قیمت بسیار مناسب چادر، مقنعه، روسری، شال و ... را در این نمایشگاه با طراحی‌های منحصر به فرد و زیبا خریداری کنند.

او تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر در مکان اشکذر واقع در نگارخانه فرهنگ و هنر مجومرد از این نمایشگاه بازدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد
  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • رئیسی: شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم تاسیس شود
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر