Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@06:59:02 GMT

چه خبر از واریز سود سهام عدالت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۸۴۹

بر اساس اعلام رییس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور سود سهام عدالت در خرداد ماه واریز می‌شود. خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: عسکر توکلی درباره آخرین وضعیت سود‌های سهام عدالت سال ۹۸ سهامداران، گفت: سود‌ها درحال واریز شدن است.   وی با اشاره به اینکه مرحله تکمیلی سود‌های سهام عدالت از خرداد امسال در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: برخی از سهامداران سود‌های مرحله نخست سال ۹۸ را هنوز دریافت نکردند که واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور در ارتباط با نگرانی برخی از سهامداران مبنی بر اینکه واریز نشدن سود، ارتباطی به ثبت‌نام در سجام دارد، تصریح کرد: برخی که سود دریافت کردند افرادی بودند که در سجام ثبت‌نام نکردند و این موضوع ارتباطی به سجام ندارد. بیشتر بخوانید: دریافت کارت اعتباری سهام عدالت تاثیری بر بازار سرمایه دارد؟ انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: سهام عدالت سود سهام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نیمه دوم اسفند ۳۴ ناشر سود سهامداران خود را پرداخت کردند

 شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: ۳۴ ناشر سود جاری و سود سنواتی یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۱۲۷ سهامدار را که شامل یک هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان می‌شود را در نیمه دوم اسفندماه به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

در این دوره زمانی، ۲۲ ناشر شیرین دارو (سهامی‌عام)، کشت و صنعت جوین، قند مرودشت، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، موتوژن، به‌پرداخت ملت، سرمایه‌گذاری و خدمات. ص. بازنشستگی کشور، شرکت نیروکلر، تامین سرمایه بانک ملت، سرمایه گذاری وثوق‌امین، سرمایه گذاری ساختمان‌ایران، دلیجان طلایی شکوه پارس، تولید سموم علف کش، سیمان آرتا اردبیل، داروسازی روزدارو، نئوپان‌۲۲ بهمن (سهامی‌عام)، سیمان‌هرمزگان، پویا زرکان آق‌دره، قند لرستان، شرکت داده گسترعصرنوین، سرمایه‌گذاری لقمان، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان سود جاری ۹۶۵ هزار و ۹۸۱ سهامدار که شامل یک هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان می‌شود از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران وایز شد.

آمار واریز سود سنواتی ۱۲ ناشر

۱۲ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس گستر، تولید نیروی برق آبادان (سهامی‌عام)، داروسازی کوثر، صنعتی دوده‌فام، پارس دارو، شرکت داده‌گسترعصرنوین‌-های‌وب، سپنتا، بانک سامان، پارس دارو، تامین سرمایه‌نوین‌-تنوین، صنایع‌کاشی و سرامیک سینا، کشتیرانی دریای خزر، سود سنواتی ۴۱۸ هزار و ۱۴۶ سهامدار را که شامل ۲۲۰ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کردند.

سامانه سجام چیست؟

لازم به ذکر است، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از «سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها» در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده‌های تایید شده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دائمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir ثبت نام کره و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

گفتنی است «دریافت کد معاملاتی برای ورود به بازار سرمایه، دریافت سود‌های جاری، سنواتی و سود سهام عدالت، امکان ورود به درگاه ذینفعان بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن شامل میز خدمت الکترونیک، مشاهده و گزارش دارایی، دریافت گواهی سهام، لیست مجامع و برگزاری مجامع به صورت الکترونیک، گزارش سود‌های پرداخت شده، تاریخچه سود سهام عدالت و گزارش حق تقدم استقاده نشده» از جمله مزایای ویژه ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت‌تان کم شده بخوانید
  • در نیمه دوم اسفند ۳۴ ناشر سود سهامداران خود را پرداخت کردند
  • چرا سود سهام عدالت متوفیان برای برخی وارث واریز نشد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • فوری؛ اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد
  • ۴۳ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند
  • پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار