Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@05:24:35 GMT

سوپرمارکت اینترنتی و مزایای استفاده از آن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۸۸۸

سوپرمارکت اینترنتی و مزایای استفاده از آن

سهولت دسترسی به اینترنت، صرفه‌جویی در هزینه‌ و زمان و همچنین تنوع و گستردگی کالاها، از دلایل عمده استقبال گسترده مصرف کنندگان از خرید اینترنتی است.

اسنپ مارکت از جمله سوپرمارکت‌هایی است که امکان خرید انلاین از هایپراستار را برای مشتریان فراهم کرده است. به این ترتیب، هموطنان ساکن شهرهایی همچون تهران، کرج، لواسان، مشهد، ارومیه، شیراز، قم و اصفهان که تحت پوشش خدمات اسنپ مارکت هستند، مایحتاج روزانه و ضروری خود مانند خرید لبنیات، میوه و سبزیجات، نان، انواع گوشت و همچنین خرید تنقلات را به صورت ینترنتی و از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ مارکت انجام داده و درب منزلشان تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا، برای آشنایی بیشتر با مزیت سوپرمارکت‌های اینترنتی به بررسی برخی از شاخص‌ترین ویژگی آن‌ها خواهیم پرداخت.

کمک به حفظ سلامت جامعه

موضوع مهم دیگری که باعث شد خرید آنلاین بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرید، شیوع جهانی ویروس کرونا و در نتیجه آن، گسترش استفاده از این شیوه خرید بود. اعمال روش‌های پیشگیرانه‌ای نظیر قرنطینه سراسری شهرها برای جلوگیری از گسترش این ویروس، مردم را بیشتر و بیشتر به سمت خرید‌های آنلاین سوق داد. در نتیجه، فروش بسیاری از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در دوره همه‌گیری کرونا چندین برابر افزایش پیدا کرد.

جلوگیری از خریدهای غیرضروری

 

فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ و زنجیره‌ای، اغلب چیدمان قفسه‌های خود را طوری تنظیم می‌کنند که مشتریان به خرید کالاهای غیرضروری نیز ترغیب شوند. به عنوان مثال، قفسه‌های کوچکی از خوراکی‌ها‌ و محصولات آرایشی بهداشتی در کنار صندوق‌ قرار داده شده است تا توجه مشتریان را جلب کند. هنگامی که در صف انتظار برای پرداخت هستید، ممکن است نگاهتان به این محصولات بیافتد و برای خرید آن‌ها وسوسه شوید.

کاهش هزینه‌های اضافی

برای رفتن به فروشگاه و انجام خریدهای حضوری، جدا از استهلاک خودرو، هر بار باید هزینه بنزین و پارکینگ پرداخت کنید. چنانچه وسیله شخصی نداشته باشید، ناچارید برای حمل راحت‌تر اجناس خریداری شده یک هزینه اضافی برای تاکسی بپردازید. علاوه بر این، اغلب سوپرمارکت‌ها تخفیف‌های متنوعی برای مشتریان و کاربرانشان در نظر می‌گیرند که همین ویژگی، خرید از آن‌ها را به صرفه‌تر می‌کند.

رهایی از شلوغی فروشگاه‌ها

فروشگاه‌ها اغلب شلوغ و پر ازدحام هستند، به طوری که گاهی گشتن و بازدید از تمام قفسه‌ها دشوار می‌شود. حتما برای شما هم پیش آمده که مجبور شوید مدت زیادی در صف پرداخت منتظر بمانید و بخشی از زمان ارزشمندتان را در صف‌های طولانی از دست بدهید.

صرفه‌جویی در زمان

برای رفتن به فروشگاه یا سوپرمارکت باید زمان خاصی را در نظر بگیریم. ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ از  جمله مواردی است که رفت و آمد را زمان‌بر و طولانی می‌کند. علاوه بر این، معمولا هنگام خرید حضوری خیلی به گذشت زمان توجه نمی‌کنید و معمولا وسوسه بازدید از تمام قفسه‌های فروشگاه، وقتتان را تلف خواهد کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت مواد غذایی سوپرمارکت اینترنتی صرفه جویی سوپرمارکت ها فروشگاه ها قفسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟

ایتنا - بررسی آخرین بروزرسانی قیمت‌ها در بازار موبایل ایران نشان می‌دهد گوشی‌های میان‌رده از برندهای مختلف طیف متنوعی از قیمت‌ها را از حدود چهار تا بیست میلیون تومان در بر می‌گیرند.
در بخش میان‌رده‌های اقتصادی، گوشی‌هایی چون گلکسی A05s سامسونگ با قیمت 4.7 میلیون تومان و ردمی A2 پلاس شیائومی با قیمت 3.8 میلیون تومان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای به شمار می‌روند.

در رده میان‌رده‌های متوسط قیمت، گوشی‌هایی مانند گلکسی A15 سامسونگ با 5.8 میلیون تومان، ردمی A3 با 5.4 میلیون و ردمی 13C با 6.3 میلیون تومان جای می‌گیرند.

اما اگر بودجه بالاتری داشته باشید، می‌توانید از میان‌رده‌های امسال شیائومی و سامسونگ یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

 

پوکو X6 پرو با قیمت 18.5 میلیون تومان و ردمی نوت 13 پرو پلاس با 23 میلیون تومان از گوشی‌های جذاب این بخش هستند. همچنین گلکسی A54 سامسونگ با 16 میلیون تومان نیز یک انتخاب خوب محسوب می‌شود.

برای علاقه‌مندان به برند اپل نیز آیفون 13 با قیمت 40 میلیون تومان و آیفون 13 پرو مکس با 120 میلیون تومان از گزینه‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند.

کارشناسان معتقدند انتخاب یک گوشی میان‌رده مناسب نیازمند در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف از جمله میزان بودجه، اولویت‌های کاربری و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز است. آنها توصیه می‌کنند که علاوه بر قیمت، به مشخصات فنی گوشی نیز توجه کافی شود تا محصول انتخابی در نهایت رضایت کاربر را تامین کند.

با وجود تنوع قابل توجه در عرضه گوشی‌های میان‌رده، به نظر می‌رسد موبایل‌های شیائومی و سامسونگ همچنان از محبوبیت بیشتری در میان کاربران ایرانی برخوردار باشند. این محبوبیت را می‌توان در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار مشاهده کرد که غالبا توسط برندهای یادشده تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • زمان آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟