Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: «اسپو» که نام اختصاری گجت ارزیابی سلامت باروری مردان با استفاده از هوش مصنوعی است و توسط فناوران پارک علم و فناوری اردبیل طراحی و ساخته شده بود، برنده جایزه برنز جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام شد.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی اختراعات و نوآوری خیام تنها رویداد بین‌المللی در کشور است که از سوی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (WIIPA) انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل بیان کرد: طرح‌های برگزیده‌شده در این جشنواره از بین اختراعات ارسالی از ۲۷ کشور و بیش از ۳۵۰ اختراع طی ۲ مرحله انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پارک علم و فناوری اردبیل اسپو کسب مدال جشنواره خیام بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت جاده ابریشم باکو که از روز یکشنبه آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود، چهارمین مدال ایران در این رقابت‌ها را قطعی کند.

عصر امروز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به مصاف «اوروزبیکوف» از قرقیزستان رفت و مقابل این حریف به برتری رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، چهارمین مدال ایران (برنز) را در این تورنمنت قطعی کند.

پیش از این نیز در مبارزات روزهای گذشته، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و کسری طهماسبی با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده بودند.

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • سال اولین ها
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد