Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:11:18 GMT

امنیت انتخابات خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۱۹۰

امنیت انتخابات خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان است

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان امنیت انتخابات را خط قرمز پلیس استان دانست و بر لزوم آموزش مأموران تأمین کننده امنیت انتخابات تأکید کرد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با بیان اینکه انتخابات جلوه‌ای از ارادت ملت مسلمان ایران به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان انقلات اسلامی است، امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: انتخابات آبرو و حیثیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنچه برای ما مهم است تامین امنیت انتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارکنان انتظامی با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری بایستی با عدم دخالت در تبلیغات انتخابات و جانبداری از کاندیدای خاص از ایجاد شائبه جلوگیری کنند.

وی افزود: تمام توانمان را به ‌کار می‌گیریم تا بتوانیم انتخابات را در سطح استان به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تامین امنیت انتخابات، شور و شکوه حضور و اتحاد مردم را در صحنه های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می‌کشد.

فرمانده انتظامی استان لرستان منصوب شد تاکید فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان زنجان بر‌ حضور حداکثری مردم در انتخابات پایه ارتقا فرهنگی و اقتصادی کشور، نیروی انتظامی در طراز انقلاب اسلامی است

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، تمامی فرماندهان انتظامی استان باید بحث توجیبه و آموزش کارکنان تأمین کننده امنیت انتخابات را در اولویت قرار دهند و از فرصت باقیمانده تا انتخابات برای آموزش هرچه بهتر کارکنان تحت امر اقدام کنند تا خدای ناخواسته شاهد هیچگونه مورد خاصی در بحث تأمین امنیت انتخابات استان نباشیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: کارکنان ناجا، نماینده حاکمیت در اجرای قانون و پاسداری از انتخابات هستند از این رو حساسیت و دقت در نحوه رفتار و عمل کارکنان این نیرو امری حیاتی است.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی هواداران نامزدهای انتخاباتی به قانون، اظهار داشت: امیدواریم ستادهای ‏انتخاباتی و طرفداران کاندیداها همچون دوره‌های گذشته که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده‌اند تا پایان خلق این حماسه سیاسی ‏با روحیه‌ برادری و اخوت با یکدیگر برخورد کرده و از ایجاد بی‌نظمی بپرهیزند‎.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی امنیت انتخابات انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مقتدر پناهگاه مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین اقتدار و صلابت، به پناهگاهی امن و مطمئن برای آحاد جامعه تبدیل شده است و شهروندان بسیاری از مطالبات خود را از طریق انتظامی دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ در دیدار نوروزی با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان، اظهار کرد: پلیس خدمتگزار وظایف سخت و سنگینی برعهده دارد و به فضل الهی توانسته است از همه آن‌ها سربلند خارج شود.

وی با اشاره به تنوع مأموریتی پلیس، گفت: مأموران جان برکف و همیشه در صحنه پلیس باوجود دشواری کار توانسته‌اند امنیت خوبی در جامعه ایجاد کنند و در همه حال پشتوانه خوبی برای نظام و انقلاب اسلامی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس نهادی مدنی است، گفت: همین ارتباط نزدیکی که پلیس با مردم دارد آن را به پناهگاهی امن و مطمئن برای آحاد مختلف جامعه تبدیل کرده است به گونه‌ای که امروز بسیاری از شهروندان مطالبات خود را از طریق انتظامی دنبال می‌کنند.

وی به تفاوت کار پلیس در کشورمان با پلیس دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: پلیس جمهوری اسلامی در عین اینکه باید اقتدار و صلابت خود را حفظ کند لازم است جنبه‌های معنوی برخورد با مردم را نیز در نظر بگیرد که به حمد الهی این‌چنین نیز بوده و رضایت اکثر شهروندان از اقدامات پلیس موید همین مطلب است.

حجت‌الاسلام غفوری در عین حال خواستار عمل دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود در حوزه فرهنگی شد و گفت: اگر این اتفاق بیفتد شاهد کاهش معضلات اجتماعی و در نتیجه سبک‌تر شدن کار پلیس خواهیم بود.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات سردار مهدی حاجیان فرمانده و مدیران و کارکنان انتظامی استان نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد نیروهای خدوم پلیس در سال جدید هم بتوانند همانند سال گذشته امنیت خوبی را در سطح استان برقرار کنند.

سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه این دیدار نوروزی با امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران پرتلاشم طی سال گذشته، یک‌هزار و ۹۵ فقره سرقت نسبت به سال ۱۴۰۱ معادل سه درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به کاهش دو هزار و ۲۳۴ فقره‌ای سرقت‌های مهم در استان طی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن، گفت: در این خصوص هم ۱۸ درصد شاهد کاهش هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کاهش ۴۴ درصدی سرقت منزل، ۲۰ درصدی سرقت خودرو، ۳۶ درصدی قاپ‌زنی، ۲۸ درصدی سرقت مغازه و کاهش هشت درصدی نزاع‌های فردی طی سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ را از دیگر مواردی برشمرد که با تلاش مأموران انتظامی حاصل شده است.

وی در ادامه به رشد دو درصدی کشف سرقت‌ها اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۰۷ فقره سرقت بیشتر کشف شد.

سردار حاجیان با اشاره به رشد ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات، یادآور شد: در حوزه سوخت قاچاق نیز با کشف حدود یک‌میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر نسبت به سال قبل ۱۹۹ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی رشد ۹ درصدی دستگیری سارقان و ۹۶ درصدی کشفیات مواد محترقه را از دیگر موفقیت‌های پلیس در سال گذشته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با معرفی پلیس به عنوان ضابط قانون، گفت: بر اساس وظیفه‌ای که نسبت به شهروندان احساس می‌کردیم جلسات قرارگاه کاهش تصادفات را در داخل شهر و خیابان‌ها برگزار کردیم و از دستگاه‌های متولی خواستیم تا نسبت به وظایف خود در قبال اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اصلاح بسیاری از نقاط حادثه‌خیز و ترافیک زا در شهر کرمانشاه، از تداوم همین روند در سال‌جاری خبر داد و گفت: به مردم قول می‌دهیم سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل برای آن‌ها بهتر باشد.

سردار حاجیان در پایان پلیس را خدمتگزار مردم و همراه همیشگی آن‌ها عنوان کرد و گفت: امیدوارم با تداوم حمایت‌های امام جمعه کرمانشاه بتوانیم خدمات بهتر و گسترده‌تری به شهروندان ارائه و احساس امنیت را در جامعه ارتقا ببخشیم.

کد خبر 739987

دیگر خبرها

  • پلیس مقتدر پناهگاه مردم است
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری در ایرندگان
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه  
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد