Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:42:30 GMT

کدام مرکز خدمات پرستاری در منزل مجوز دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۳۴۷

کدام مرکز خدمات پرستاری در منزل مجوز دارد؟

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: مردم برای آگاهی از مجوز داشتن مراکز خدمات پرستاری در منزل به سایت معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه کنند.

به گزارش مشرق، محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری، در خصوص «مردم چطور می‌توانند متوجه شوند کدام مراکز مراقبت در منزل دارای مجوز فعالیت هستند؟»،گفت:بهترین جا برای آگاهی از این موضوع مراجعه به بخش معاونت درمان سایت دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۱۰۰هزار پرستار به کرونا مبتلا شدند

وی ادامه داد: این مراکز چون از کمیسیون ماده ۲۰ مجوز می‌گیرند هر سیستمی که که از دانشگاهها مجوز می گیرد در حوزه معاونت درمان است و در سایت آن ثبت می‌شود و فقط آنها که ثبت شده‌اند مجوز دارند و در سایت ذکر شده مکان، تلفن و مسؤول فنی قابل رؤیت است. 

 رئیس سازمان نظام پرستاری درباره اینکه «آیا ارائه خدمات در منزل تحت پوشش بیمه قرار گرفته است؟»،متذکر شد:هنوز برای تعرفه، بیمه تعلق نگرفته و ما به جد دنبال آن هستیم و در برنامه بیمه سلامت قرار خواهد گرفت تا پوشش بیمه‌ای تعلق گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین مجوز فعالیت نظام پرستاری سلامت سازمان نظام پرستاری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است

‌به گزارش خبرگزاری مهر، صابر جباری، با عنوان این مطلب که ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند، گفت: هم اکنون خدمات درمان ناباروری در همه مراکز دولتی کاملاً رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.

جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالا است که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد.

وی افزود: به روایت آمار، کودکان ناشی از سزارین نسبت به کودکان ناشی از زایمان طبیعی خطر ابتلاء به آسم و بیماری تنفسی شأن بیشتر است.

جباری گفت: تجهیز خوابگاه‌های متأهل دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی، کاهش نوبت شب کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

وی به اجرای منشور کرامت مادری اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزندآوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا دو سال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند.

کد خبر 6088342 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم