Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:55:24 GMT

نخستین شماره نشریه «اندیش نامه معماری» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۳۶۹

نخستین شماره نشریه «اندیش نامه معماری» منتشر شد

نخستین شماره نشریه «اندیش‌نامه معماری»؛ دوفصلنامه علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "طراحی مبتنی بر شواهد در مراکز درمانی با رویکرد ارزیابی قیاسی"، "سنجش کیفیت محیط مسکونی اقشار کم درآمد"، "نسبت فرآیند طراحی در معماری و علوم رایانه"، "بررسی پژوهش‌های انرژی در زمینه معماری در ایران"، "مروری بر مداخلات بهسازی انرژی دیوارهای خارجی"، "فرایند طراحی یکپارچه ساختمان سبز: عوامل انسانی و راهکارها "، "طراحی مبتنی بر واقعیت حسی: از حس بصری تا تجربه وجودی" و "اخبار اموزش و پژوهشی" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «اندیش‌نامه معماری» دانشگاه هنر، به مدیر مسئولی علیرضا مستغنی و سردبیری ریما فیاض به صورت دوفصلنامه منتشر شده است.

دو فصلنامه‌ اندیش‏نامه معماری نشریه ای علمی است که نتایج حاصل از تحقیقات اصیل پژوهشگران و متخصصان را در زمینه های مختلف معماری و مرتبط با معماری معرفی می کند.

تلاش این نشریه تعمیم دانش در حوزه معماری و حوزه های بین رشته ای معماری و ارائه راه حل ها و بررسی مسائل و چالش های مرتبط با معماری گذشته و امروز در داخل و خارج از کشور است.

نشریه «اندیش‌نامه معماری» پذیرای مقالات حاصل از گزارش های پژوهشی، رساله های دکتری، پایان نامه های کارشناسی ارشد، پژوهش های آزاد دارای محتوای علمی، مقاله ‏های مروری، ترجمه های با محتوای ارزشمند، معرفی و نقد آثار برتر معماری در ایران و خارج از کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد

شماره 621 ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان دوست، ویژه اردیبهشت ماه 1403، توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) چاپ و روانه بازار نشر مجلات شد.

به گزارش جماران، این مجموعه ویژه ی خردسالان طراحی شده است. علاوه بر جنبه های آموزشی، تفریحی و سرگرمی، افزایش مهارتهای علمی خردسالان از اهداف اصلی آن است. بریدن، جدا کردن، رنگ آمیزی، حتی خط خطی کردن و هرگونه فعالیت پیش بینی نشده از طرف خردسال، میتواند به ایجاد ارتباط، اعتماد به نفس، شادی و رشد خلاقیت او کمک کند. او را در شیوه ی استفاده از مجله آزاد بگذاریم. برای هر قسمت که خواهان کمک یا راهنمایی هستند، یاریشان کنیم.

آدرس فروشگاه های انتشارات عروج جهت خرید حضوری

مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک  1296

تلفن: 66493081

شماره 1: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک

تلفن: 66706833

همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را می توانید [ اینجا ] ببینید.

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات مؤسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به [ اینجا ] مراجعه کنید.

 

 

 

دیگر خبرها

  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد