Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اولین روز برگزاری امتحانات در برخی از مناطق خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، با انتقاد از اینکه بر اساس اخبار واصله در اولین روز برگزاری امتحانات در برخی از مناطق پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده است، خواستار نظارت دقیق بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه شهریاری به حاجی میرزایی به شرح زیر است:
«جناب آقای دکتر حاجی میرزایی
 وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام و تحیات؛
 احتراما پیرو نامه شماره 10090/60/د مورخ 13 اردیبهشت 1400 در مورد برگزاری حضوری امتحانات در برخی از پایه های آموزشی و یادآوری اینکه مسئولیت حفظ سلامتی دانش آموزان در این مورد مستقیما به عهده جنابعالی می‌باشد به اطلاع می‌رساند بر اساس اخبار واصله و تماس های مکرر والدین دانش‌آموزان با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، در اولین روز برگزاری امتحانات در برخی از مناطق پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده است.
بنابراین شایسته است در این راستا جنابعالی ترتیبی اتخاذ فرمائید که با نظارت و بازرسی دقیق از رعایت دقیق پروتکل ها بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان اطمینان لازم حاصل شود.
توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.
دکتر حسین علی شهریاری
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای  اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امتحانات در برخی برگزاری امتحانات دانش آموزان مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند؛ اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید بگونه‌ای نرخ گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

tags # تاکسی اینترنتی ، مترو ، اتوبوس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود
  • مهدی: موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بخش درمان غزه در لندن