Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون الحاقی بودجه برای پروژه‌های مهم و اولویت‌ دار استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری در ادامه سلسله دیدارهای خود با مسئولان کشوری با سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست، اظهار داشت: اخذ مجوز ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای پروژه های ملی استان شامل سد تنگ سرخ، سد آبریز، تامین آب اراضی دشت امامزاده جعفر و باشت، بزرگراه شیراز _سپیدان_ یاسوج، احداث باند دوم بابامیدان_گچساران _ بهبهان_خیرآباد_دهدشت و احداث باند دوم بابا میدان_یاسوج_سمیرم تصویب شد.

پرداخت تسهیلات ۳۳۵ میلیارد تومانی از سوی وزارت کار به پروژه های ملی و مهم استان 

وی با اشاره به پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ جهت پروژه های سدهای آبریز و سقاوه، عنوان کرد: مقرر شد وزارت تعاون، کار و  رفاه اجتماعی مبلغ ۳۳۵ میلیارد تومان در راستای اجرای ماده ۵۶ از طریق ۲ بانک تابعه ( بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون) به پروژه های ملی و مهم استان به صورت تسهیلات پرداخت کند.

تخصیص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار به سد تنگ سرخ

نماینده عالی دولت در استان، افزود: باتوجه به اهمیت و ضرورت پروژه ملی سد تنگ سرخ مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان از تسهیلات فوق به این پروژه اختصاص یابد.

حمید پور محمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این نشست نسبت به پیگیری مطالب عنوان شده از سوی استاندار و تصویب و جذب اعتبارات تکمیل این طرح ها قول مساعد داد.

پور محمدی توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد و پروژه های این استان را از اولویت ها دانست و خاطر نشان کرد در تلاشیم بودجه های خوبی به پروژه های این استان اختصاص یابد.

علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد و همچنین غلام رضا پناه معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست حضور داشتند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اخذ مجوز ماده ۵۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت