Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@23:34:12 GMT

کسب درآمد خانواده آلمانی از قرنطینه کرونایی (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۶۱۹

کسب درآمد خانواده آلمانی از قرنطینه کرونایی (+عکس)

در سایه بازگشت تدابیر و محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا در آلمان یک خانواده آلمانی موفق شدند از ممنوعیت‌های اعمال‌شده درآمد کسب کنند.

روزنامه آلمانی بیلد طی گزارشی در این باره نوشت: یک خانواده آلمانی ساکن ویسبادن در غرب این کشور دست به ابتکار یک بازی زدند که ابتدا برای پر کردن اوقات فراغت خود در روزهای قرنطینه آن را انجام می‌دادند؛ اما کمی بعد به فکر تولید انبوه این بازی افتادند، نام آن را «بازی کرونا» گذاشتند و تاکنون به سود قابل توجهی هم دست پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی که به نوعی شبیه بازی مار و پله است برای بازی چهار نفر طراحی شده است و ۲ خواهر ۱۴ و ۲۰ ساله این خانواده آن را ابداع کرده‌اند.

گفته می‌‌شود این بازی ابتدا توجه خانواده و سپس اقوام و آشنایان را جلب کرد و اکنون با سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار یورویی خانواده به تولید انبوه رسیده و در ۱۰۰ سوپرمارکت آلمان به قیمت ۳۸ یورو به فروش می‌‌رسد.

به گفته این خانواده، ۱۰ درصد از سود فروش بازی صرف فعالیت‌های خیریه می‌‌شود.

منبع: اعتماد آنلاین

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا، زوج بریتانیایی را میلیونر کرد لینک کوتاه: asriran.com/003IAc

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بایرن مونیخ در طول این فصل و خصوصا در رقابت‌های بوندسلیگا که باعث شد جام قهرمانی را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند، مدیران این باشگاه را وادار کرد که به صورت جدی فکری به حال شرایط این تیم کنند. 

جلسه برگزار شده بین مدیران بایرن و توماس توخل منتهی به این نتیجه شد که این مربی آلمانی پس از پایان رقابت‌های این فصل از سمتش کنار گذاشته شود و جستجو برای یافتن بهترین گزینه برای جانشینی او خیلی زود آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

در طول چند هفته اخیر نام مربیان بزرگ بسیاری در کنار نام بایرن به گوش رسیده است اما رسانه‌های آلمانی و فرانسوی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که زیدان به گزینه‌ای جدی برای مدیران این باشگاه تبدیل شده و آنها مشتاق به خدمت گرفتن او هستند. 

اما حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که نام سرمربی سابق رئال مادرید که کارنامه درخشانی هم در این تیم به جای گذاشت از فهرست مربیان مدنظر این باشگاه آلمانی خط خورده و آنها حتی پیش از دیدار با او تصمیم گرفتند که از جذبش منصرف شوند و حالا به دنبال بررسی گزینه‌های دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد