Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نمایندگان مجلس در نامه‌ای از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای آبرسانی به استان‌های کم آب کشور قدردانی کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، آقای سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیس مجلس در نشست علنی امروز نامه 180 نفر از نمایندگان مجلس برای قدردانی از وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت آبرسانی به استان‌های کم آب کشور را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به این شرح است:
جناب آقای رزم‌حسینی
وزیر صنعت، معدن و تجارت
احتراماً اینجانبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حمایت جنابعالی و همچنین از تلاش و زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمند به خصوص بخش خصوصی و شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در راستای اجرای طرح ملی انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و اصفهان و همچنین از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان و استان فارس که گامی مهم و موثر در رشد و بالندگی صنعت و صنایع معدنی استان‌های کمتر توسعه یافته و کم آب کشور بوده است که نشان از تکیه بر توان داخلی و خودباوری می‌باشد، تشکر و قدردانی می‌نماییم.
از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق ایشان را در خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران خواستاریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس وزیر صمت کم آب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن

علیرضا نژاد مقدم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن گفت: از برخی واحد‌های فروشگاهی مرغ، گوشت، میوه، نانوایی، قنادی و رستوران بین راهی در این شهرستان بازدید گردید که ۴ واحد متخلف شناسایی شده و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: پرونده‌های تشکیل شده شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن در پایان ضمن هشدار به واحد‌های صنفی که قوانین صنفی را رعایت نمی‌کنند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت