Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجان شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: هرگونه موارد آلایندگی کارخانه‌های بزرگ و کوچک و واحدهای تولیدی که آلایندگی داشته باشند در لیست صنایع آلاینده از نظر محیط زیست قرار می‌گیرند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به اینکه کارخانه کنسانتره بلورد کاملا قانونی و با مجوز قانونی مستقر شده و ممکن است کارخانه‌ای حین فعالیت، یکی از فیلترهای آن از کار افتاده باشد، ادامه داد: بنابراین ما مطابق شرح وظایف قانونی خود ورود کرده و آن را در لیست صنایع آلاینده قرار داده و نسبت به اصلاح و رفع نواقص اخطار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چنانچه واحدی به اخطار توجه نکرد و نسبت به اصلاح نقص در محیط کار تا موعد مقرر اقدامی نداشت، پیگیری قضائی انجام می‌دهیم.

شاکری در پاسخ به این پرسش که آیا چنین مواردی به تعطیلی می‌انجامد یا خیر؟ گفت: از نظر اجتماعی دنبال بیکاری افراد شاغل در یک مجموعه و تعطیلی آن نیستیم و ما به‌دنبال اصلاح هستیم اما اگر اصلاح صورت نگیرد پیگیری قانونی خواهیم کرد ضمن اینکه تعداد اخطاریه‌های کارخانه کنسانتره به حدی می‌رسد که آن را در لیست صنایع آلاینده لحاظ کردیم.

وی یادآور شد: در اردیبهشت ماه جاری با توجه به اینکه یک واحد کشتارگاه با دریافت اخطاریه‌ها در موعد مقرر نسبت به اصلاح موردی که داشت اقدام نکرده بود، به تعطیلی انجامید.

به گزارش فارس،  مخاطبان فارس من خبرگزاری با ثبت سوژه‌ای خواستار پیگیری موضوع «آلودگی محیطی کارخانه کنسانتره در 1.5 کیلومتری شهر بلورد سیرجان» شدند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کارخانه کنسانتره صنایع آلاینده لیست صنایع آلاینده کارخانه کنسانتره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ماده ۲۵ قانون اصلاح قانون معادن، دارای کاستی‌هایی است که مانعی برای احیا و باسازی مناطق آسیب دیده از معدنکاری شده است.
محتشمی پور افزود: پیشنهاد‌ها و نظریات خود را به منظور اصلاح این ماده‌ی قانونی به مجلس داده ایم.

الهام رستم نیا گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی استان بوشهر