Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@06:24:23 GMT

بازگشت مدافع جنجالی به ترکیب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۱۱۹

بازگشت مدافع جنجالی به ترکیب پرسپولیس

خبرورزشی – غیبت سیامک نعمتی باعث شده تا مهدی شیری در دیدار برابر شاهین بندرعامری فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد و اکنون امیدوار است با نمایشی موفق در این جدال برابر حریف دسته دومی، شانس بازگشت و تثبیت جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس را بالا ببرد.

شیری که در مقطعی توانسته بود حتی نظر دراگان اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی را نیز به دست بیاورد، اکنون به واسطه نیمکت نشینی در چند دیدار اخیر، این فرصت را از دست داده و جدال برابر حریف دسته دومی در جام حذفی شاید موقعیت مناسبی برای این بازیکن محسوب شود تا بار دیگر شرایط را به سود خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک نعمتی ، وینگر تهاجمی و تکنیکی پرسپولیس به دلیل مصدومیت در جریان دربی از زمین خارج شده و با صلاحدید کادرفنی در این بازی تیم را همراهی نخواهد کرد.

باید دید مهدی شیری قادر خواهد بود از این فرصت ایده آل برای بازگشتی موفق به ترکیب سود ببرد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس پرسپولیس مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پیکان برابر پرسپولیس

ترکیب تیم فوتبال پیکان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۷ اسفند و از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. ترکیب پیکان برای این بازی به شرح زیر است:

محمد ناصری، ایمان اکبری، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، علی قربانی، علی رنجبر، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح

دیگر خبرها

  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب پرسپولیس با گل
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش
  • اعلام ترکیب پیکان برابر پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان
  • ترکیب پرسپولیس برابر پیکان اعلام شد
  • خوشحالی پوچتینو از بازگشت شماره یک چلسی
  • مدعیان پنالتی پرسپوليس و بازگشت به ترکیب