Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند با زیر سوال بردن شورای نگهبان و با زیر سوال بردن ساز و کارهای انتخاباتی، اعتماد مردم را سلب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سیدمحمود صفری در همایش مجازی«بانوان از سراب وعده‌های انتخاباتی تا وضع موجود» اظهار داشت: یکی از خطوط جدی عملیات روانی دشمن بر روی زنان متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: موضوعات مختلفی از جانب بسیاری از افراد از جمله، حضور زنان در ورزشگاه‌ها، مقوله حجاب اجباری و اختیاری، تعدد زوجات، مطالبه مناصب حکومتی به وسیله زنان، مسائل فقهی و حقوقی و ده‌ها موضوع دیگر مطرح می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: زن در دنیای معاصر به ویژه در عصر صنعتی شدن دنیا، دچار تغییر در مفهوم و در کارکرد شده است.

صفری اظهار داشت: برخی از کشورهای اسلامی در دام تحجب گرفتار شدند که متأسفانه در دوران پهلوی،کشورمان هم جزو کشورهای اسلامی بود که می خواستند چنین وانمود کنند که برای زن شأنیتی و جایگاهی قائل هستند.

وی تاکید داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی سر بر آورد که اسلام آمریکایی از یک سو و اسلام تکفیری از سوی دیگر جولان می‌دادند و تعبیر و تفسیری که امامین انقلاب اسلامی از زن ارائه دادند همان تعبیر و تفسیری بود که اسلام ناب برای ما تبیین کرده است.

صفری با اشاره به پیام رهبر انقلاب به کنگره هفت هزار شهید زن مسلمان خاطر نشان کرد: در الگوی زن مسلمان ایرانی که رهبر انقلاب به کنگره‌ هفت هزار شهید زن مسلمان صادر کردند، بزرگترین حقی در این الگو که برای زن قائل شده‌اند حق کرامت الهی او است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی  گفت: امروز بزرگترین معضل و مشکل زن مسلمان ایرانی خودآگاهی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با اشاره به میدان کشیدن بحث زنان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: وعده‌ وزارت زنان ، وعده حضور آنها در هیئت دولت، وعده نقش آفرینی آنها در دستگاه‌ها و ارگان‌ها همه و همه وعده‌هایی بود که باعث شد رییس جمهور وقت در سال 1376 رقابت انتخاباتی را با برد خود به پایان برساند.

وی خطاب به دانشجویان خواهر دانشگاه‌های کشور گفت: باید بانوان، امیدآفرینی و حفظ اعتماد مردم را در اولویت کارخود قرار دهند و امروز دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند با زیر سوال بردن شورای نگهبان و با زیر سوال بردن ساز و کارهای انتخاباتی، اعتماد مردم را سلب کنند.

صفری با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی اشکالاتی وجود دارد تاکید داشت: اینکه اگر فسادی وجود دارد و اگر اشکالی وجود دارد این اشکال و فساد ما نقطه‌ای نه سیستماتیک است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در ادامه به محقق نشدن تمامی وعده‌های انتخاباتی در حوزه زنان گفت: آن دسته از وعده‌های انتخاباتی که در حوزه زنان رییس جمهورهای فعلی، سابق و اسبق داده‌اند متاسفانه اکثرا عملی نشده است.

وی در ادامه به معضل اساسی حوزه زنان جامعه ایرانی پرداخت و گفت: آنچه که این شعارهای پرطمطراق را در جامعه تبدیل به موج می کند این است که زنان ما به خودآگاهی نرسیده‌اند و اگر با دقت به این مسائل خیره شویم می‌بینیم که این دسته از مطالبات فقط مطالبه 10 درصد از جامعه زنان است.

صفری افزود: در موضوع زنان مقوله‌ هیجانات و احساسات اهمیت بسیار بیشتری دارد و از همین منظر همه زنان در کل دنیا احساس می‌کنند که دچار یک ظلم تاریخی هستند و این احساس درستی است.

آغاز بررسی صلاحیت 40 داوطلب کاندیدای ریاست‌‌جمهوری در شورای نگهبانکدخدایی: حدود 40نفر طبق مصوبه شورای نگهبان مدارک خود را به وزارت کشور داده‌اندشگرد نوظهور ‌رسانه‌های ‌معاند برای تخریب انتخابات / ایجاد دوقطبی‌های دروغین ‌و تردیدافکنی درباره نظارت شورای نگهبان ‌

صفری در ادامه با بیان مطالبه به حق و اصلی حوزه زنان در انتخابات پرداخت و گفت: مهمترین مطالبات زنان ما در حوزه انتخابات، باید سهم آنها از اقتصاد باشد و امروز سهم زنان از اشتغال و از اقتصاد کمتر از یک پنجم است.

وی خطاب به دانشجویان کشور گفت: مطالبات زنان باید به سمت مسائل واقعی آنها سوق داده شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در ادامه به دو موضع اساسی انفعال و انحراف پرداخت و اظهار داشت: انفعال و انحراف دو خطر بزرگی بودند که رهبر عظیم الشأن انقلاب نسبت به آنها هشدار دادند، بنابراین نباید گفتمان انقلابی در حوزه زنان منفعل باشد.

وی تاکید داشت: نباید اجازه داد که مطالبات به حق و جدی زنان در جامعه و مطالبات فراگیر زنان در جامعه جای خودش را به مطالبه‌ سلبریتی‌‌ها بدهد.

صفری در پایان با بیان موضوع گروگان گیری مناصب دولتی توسط یک عده ورشکسته سیاسی گفت: در اکثر استان‌ها چند ورشکسته سیاسی در حوزه زنان وجود دارد که چندین سال است با گروگان‌گیری مسئولیت‌های متعدد در سازمان‌ها و اداره‌ها، اجازه میدان دادن به زنان انقلابی را نمی‌دهند و بنابراین خواهران انقلابی باید با نقش‌آفرینی‌ خود بُت این هیمنه ضعیف‌الجثه را بشکنند.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زیر سوال بردن انقلاب اسلامی شورای نگهبان حوزه زنان زن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»

دبیر شورای نگهبان گفت: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام اینگونه قدردانی کرد: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم